1.067.081

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

A C++ programozási nyelv I-II.

Szerző
Fordító
Lektor
Budapest
Kiadó: Kiskapu Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 1.307 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 23 cm x 18 cm
ISBN: 963-9301-17-5
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A könyv, amelyből több mint félmillió programozó tanult...

Kötetünk az ANSI/ISO szabvány szerinti C++ nyelvet, annak standard könyvtárát és legfontosabb eljárásait írja le. Részletesen áttekinti a nyelv szolgáltatásait, illetve a standard könyvtár által biztosított összetevőket.
A szerző a művet az első kiadás óta teljesen átdolgozta, hogy úgy mutathassa be a nyelvet azok számára, akik csak most ismerkednek a C++-szal, hogy közben a tapasztaltabb programozók is találjanak benne újdonságokat. Ez a fordítás a 2000. évi úgynevezett special edition változaton alapul, amely két új függeléket tartalmaz a harmadik kiadáshoz képest.

Tartalom

I. kötet
Bevezetés
Megjegyzések az olvasóhoz
A könyv szerkezete3
Hogyan tanuljuk a C++-t?7
A C++ jellemzői9
Történeti megjegyzés13
A C++ használata15
C és C++17
Programozási megfontolások a C++-ban20
Tanácsok22
Kirándulás a C++-ban
Mi a C++?27
Programozási megközelítések28
Eljárásközpontú programozás30
Moduláris programozás34
Elvont adatábrázolás39
Objektumorientált programozás48
Általánosított programozás52
Utóirat56
Tanácsok56
Kirándulás a standard könyvtárban
Bevezetés57
Helló, világ!58
A standard könyvtár névtere59
Kimenet60
Karakterláncok61
Bemenet63
Tárolók66
Algoritmusok72
Matematika82
A standard könyvtár szolgáltatásai84
Tanácsok85
Alapok
Típusok és deklarációk
Típusok90
Logikai típusok92
Karaktertípusok93
Egész típusok95
Lebegőpontos típusok96
Méretek97
Void100
Felsoroló típusok100
Deklarációk102
Tanácsok112
Gyakorlatok113
Mutatók, tömbök és struktúrák
Mutatók115
Tömbök117
Tömbökre hivatkozó mutatók121
Konstansok125
Referenciák129
Void-ra hivatkozó mutatók133
Struktúrák135
Tanácsok139
Gyakorlatok139
Kifejezések és utasítások
Egy asztali számológép142
Operátorok - áttekintés158
Utasítások - áttekintés176
Megjegyzések és behúzás184
Tanácsok186
Gyakorlatok187
Függvények
Függvénydeklaráció191
Paraméterátadás194
Visszatérési érték197
Túlterhelt függvénynevek199
Alapértelmezett paraméterek205
Nem meghatározott számú paraméter206
Függvényre hivatkozó mutatók209
Makrók214
Tanácsok218
Gyakorlatok218
Névterek és kivételek
Modulok és felületek221
Névterek224
Kivételek248
Tanácsok258
Gyakorlatok258
Forrásfájlok és programok
Külön fordítás261
Összeszerkesztés263
Fejállományok használata276
Programok288
Tanácsok291
Gyakorlatok291
Absztrakciós módszerek
Osztályok
Bevezetés295
Osztályok296
Hatékony felhasználói típusok311
Objektumok320
Tanácsok339
Gyakorlatok340
Operátorok túlterhelése
Bevezetés344
Operátor függvények345
Komplex szám típusok351
Konverziós operátorok361
Barát függvények366
Nagy objektumok371
Alapvető operátorok373
Indexelés376
Függvényfelhívás377
Indirekció379
Növelés és csökkentés382
Egy karakterlánc osztályok384
Tanácsok390
Gyakorlatok391
Származtatott osztályok
Bevezetés395
Származtatott osztályok397
Absztrakt osztályok411
Osztályhierarchiák tervezése413
Osztályhierarchiák és absztrakt osztályok426
Tanácsok426
Gyakorlatok427
Sablonok
Bevezetés431
Egy egyszerű karakterlánc sablon433
Függvénysablonok440
Eljárásmód megadása sablonparaméterekkel446
Specializáció449
Öröklődés és sablonok455
A forráskód szerkezete461
Tanácsok463
Gyakorlatok465
Kivételkezelés
Hibakezelés467
A kivételek csoportosítása471
A kivételek elkapása475
Erőforrások kezelése479
Kivételek, amelyek nem hibák492
Kivételek specifikációja493
El nem kapott kivételek499
A kivételek és a hatékonyság501
A hibakezelés egyéb módjai503
Szabványos kivételek505
Tanácsok508
Gyakorlatok509
Osztályhierarchiák
Bevezetés és áttekintés511
Többszörös öröklődés512
Hozzáférés-szabályozás528
Futási idejű típusinformáció535
Tagra hivatkozó mutatók549
A szabad tár553
Tanácsok558
Gyakorlatok559
II. kötet
A standard könyvtár
A könyvtár szerkezetek és a tárolók
A standard könyvtár563
A tárolók szerkezete572
A vektor583
Tanácsok605
Feladatok606
Szabványos tárolók
A szabványos tárolók609
Sorozatok622
Sorozat-átalakítók629
Asszociatív tárolók636
Majdnem-tárolók652
Új tárolók létrehozása659
Tanácsok668
Gyakorlatok669
Algoritmusok és függvényobjektumok
Bevezető673
A standard könyvtár algoritmusainak áttekintése674
Sorozatok és tárolók681
Függvényobjektumok684
Nem módosítható algoritmusok sorozatokon597
Módosítható algoritmusok sorozatokra704
Rendezett sorozatok717
A kupac724
Minimum és maximum725
Permutációk726
C stílusú algoritmusok727
Tanácsok728
Gyakorlatok729
Bejárók és memóriafoglalók
Bevezetés734
Bejárók és sorozatok734
Ellenőrzött bejárók750
Memóriafoglalók758
Tanácsok773
Gyakorlatok774
Karakterláncok
Bevezetés775
Karakterek776
A basic_string osztály780
A C standard könyvtára802
Tanácsok806
Gyakorlatok807
Adatfolyamok
Bevezető811
Kimenet814
Bemenet823
Formázás839
Fájl- és karakterlánc-folyamok855
Ki- és bemeneti átmeneti tárak862
Helyi sajátosságok873
C stílusú ki- és bemenet876
Tanácsok880
Feladatok881
Számok
Bevezetés886
A számítpusok korlátozásai886
Szabványos matematikai függvények890
Vektorműveletek892
Komplex aritmetika915
Általánosított numerikus algoritmusok918
Véletlenszámok923
Tanácsok925
Gyakorlatok926
Tervezés a C++ segítségével
Fejlesztés és tervezés
Áttekintés931
Bevezetés932
Célok és eszközök935
A fejlesztési folyamat939
Vezetés963
Jegyzetek971
Tanácsok973
Tervezés és programozás
Áttekintés975
A tervezés és a programozási nyelv976
Osztályok988
Komponensek1017
Tanácsok1028
Az osztályok szerepe
Az osztályok fajtái1031
Konkrét típusok1032
Absztrakt típusok1037
Csomópont-osztályok1041
Műveletek1047
Felületosztályok1049
Leíró osztályok1054
Keretrendszerek1059
Tanácsok1061
Gyakorlatok1062
Függelékek és tárgymutató
Nyelvtan
Bevezetés1067
Kulcsszavak1068
Lexikai szabályok1069
Programok1073
Kifejezések1074
Utasítások1079
Deklarációk1080
Osztályok1086
Sablonok1089
Kivételkezelés1091
Az előfeldolgozó direktívái1091
Kompatibilitás
Bevezetés1095
C/C++ kompatibilitás1096
Régebbi C++-változatok használata1103
Tanácsok1111
Gyakorlatok1112
Technikai részletek
Bevezetés és áttekintés1115
A szabvány1116
Karakterkészletek1118
Az egész literálok típusa1123
Konstans kifejezések1124
Automatikus típuskonverzió1124
Többdimenziós tömbök1129
Ha kevés a memória1135
Memóriakezelés1139
Névterek1144
Hozzáférés-szabályozás1147
Adattagokra hivatkozó mutatók1152
Sablonok1153
Tanácsok1171
Helyi sajátosságok
A kulturális eltérések kezelése1173
A locale osztály1178
Jellemzők1189
Szabványos facet-ek1197
Tanácsok1255
Gyakorlatok1256
Kivételbiztosság a standard könyvtárban
Bevezetés1259
Kivételbiztosság1261
A kivételbiztosságot megvalósító eljárások1266
A szabványos tárolók garanciái1284
A standard könyvtár további részei1296
Javaslatok a könyvtár felhasználói számára1300
Tanácsok1303
Gyakorlatok1304
Tárgymutató1307

Bjarne Stroustrup

Bjarne Stroustrup műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Bjarne Stroustrup könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem