1.066.456

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Biztosításértékesítési alapismeretek

"A"-vizsga tankönyv

Szerkesztő
Grafikus
Lektor
Budapest
Kiadó: Magyar Biztosítók Szövetsége Biztosítási Oktatási Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 83 oldal
Sorozatcím: Alapvizsga távoktatási tananyag
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 20 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A hazai biztosítási szakma növekvő elvárásainak megfelelően időszerűvé vált, hogy a biztosítási ügynökök egy egységes szakmai vizsgán adjanak számot felkészültségükről annak bizonyítására, hogy a... Tovább

Előszó

A hazai biztosítási szakma növekvő elvárásainak megfelelően időszerűvé vált, hogy a biztosítási ügynökök egy egységes szakmai vizsgán adjanak számot felkészültségükről annak bizonyítására, hogy a biztosítási termékek értékesítését felkészülten, a legszükségesebb szakmai ismeretek birtokában végzik. Mindennek fontossága abból a felismerésből fakad, hogy az ügynökök munkájuk során a termékek iránti szükségletek felkeltésével és tudatosításával az ügyfelekhez közvetítik a szakma, a társaságuk és a saját imázsukat is annak bizalomkeltő és megtartó hatásával együtt. Ebben elért személyes sikereik minden esetben az egész szakma sikerét is hordozzák, amely a mind jobb felkészültséggel megsokszorozható.
Az alapvizsgára (A-vizsgára) való felkészítést szolgáló Alaptankönyv első kiadása a MABISZ Üzleti és Marketing Tagozatának kezdeményezésére és az Oktatási Tagozat szakmai támogatásával készült. Alapjául a biztosítási ügynökökkel szemben támasztott követelmények kidolgozása szolgált, amely a fenti Tagozatok tagjainak együttműködésével jött létre. Az 1997-98-ban 9000 példányban megjelent Alaptankönyvben lévő ismeretek elsajátításának megkönnyítése érdekében a Biztosítási Oktatási Intézet (BOI), dr. Farkas Szilveszter és dr. Szabó József közreműködésével munkafüzeteket dolgozott ki.
A munkafüzetek és a különálló tankönyv használata számos vizsgázónál nehézkesnek bizonyult, ezért igény mutatkozott arra, hogy a tananyagot egységesen, korszerűen, jól tanulható szerkesztési formában jelenítsük meg. A tankönyvsorozat második átdolgozott kiadásával már ennek az igénynek kívántunk megfelelni.
A biztosításszakmai és a biztosításjogi tankönyvek szakanyagainak válogatását és szerkesztését Hermann Tivadar, a szövegszerkesztését Kékesi Szabolcs végezte.
Az értékesítési rész bővítését és átdolgozását dr. Krolmusz Ferenc végezte, akinek grafikái mindhárom kötetet színesítik. Ehhez a részhez értékes szakanyagokkal járult hozzá Boros Pál és Nagy Andrea.
Az Alaptankönyv Fehér Ferencné, Dr. Kéri Zsuzsanna, Dr. Marczi Erika, Dr. Popper Klára, és Seremet Viktor szakmai véleményei alapján vált értékesebbé. Az új kötet lektorálását Dr. Horváth Veronika és Deák Jánosné végezte. Vissza

Tartalom

Bevezetés 5
1. A személyes eladás szerepe az életbiztosítások értékesítésében 7
1.1. A jó üzletkötő 7
1.2. Az életbiztosítás sajátosságai 8
1.3. Marketing módszerek 9
2. A biztosításértékesítés szereplői 11
2.1. Biztosítási ügynök és alkusz 11
2.2. A biztosítási ügynök tevékenységének jogi keretei 12
3. Biztosítási etika 17
4. Az üzleti megjelenés és viselkedés általános alapjai 21
4.1. Külső megjelenés 21
4.2. Szakmai felkészültség, kulturált viselkedés 22
5. A biztosítás értékesítésének folyamata 25
5.1. Címanyaggyűjtés 25
5.2. Kapcsolatfelvétel 29
5.3. Felkészülés a tárgyalásra 34
5.4. Tárgyalás 39
5.5. Zárás, szerződéskötés 53
5.6. A kötvény átadása 55
5.7. Utánkövetés 58
6. Ajánláskérés 63
6.1. Ajánláskérés, ügyfélkörkiépítés 63
6.2. Ajánláskérés hatásközponttól 66
6.3. Ajánláskérés célpiacra 68
6.4. Névjegyzékek 70
7. Minőségi munka, minőségi szolgáltatás 75
7.1. Minőségi értékesítés 75
7.2. A minőségi üzlet 76
8. Ügyfélnyilvántartás, ügyfélkapcsolatok kezelése 81
8.1. Ügyfélnyilvántartás 81
8.2. Az ügyfélkapcsolat ápolása 81
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Biztosításértékesítési alapismeretek Biztosításértékesítési alapismeretek
Állapot:
980 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba