Kiadó: | Flaccus Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 164 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-9412-35-X |
Bevezető gondolatok | 7 |
Az osztályfőnöki szerep átértékelődése | 9 |
Változó közoktatás, átalakuló pedagógus-szerep | 9 |
A pedagógia varázslatai | 23 |
Új jelenségek az iskola világában | 26 |
Új szerep, új feladatok | 40 |
A patrónus a pedagógiai hatásrendszer koordinátora | 45 |
A patrónus sikerességét befolyásoló tényezők | 59 |
Értékvesztés, értékválság | 59 |
Személyi alkalmasság | 62 |
A tanítványok ismerete | 65 |
Kapcsolat a szülőkkel | 69 |
A felelősségmegosztás | 72 |
Az értékelés | 75 |
A patrónus pedagógiai feladatai | 85 |
Az 5. és a 6. évfolyam | 85 |
A 7. és a 8. évfolyam | 92 |
Ötletek feldolgozható témákra, jó tanácsok | 100 |
Esetek, esettanulmányok, avagy sikerek és bukások, eredmények és kudarcok a patrónusi munkában | 105 |
Nem szeretek osztályozni! | 106 |
A tanár is volt diák | 107 |
Kinek van igaza? | 111 |
M. G. továbbtanulása | 111 |
A továbbtanulás lehetőségei | 113 |
Sári néni | 116 |
Szülői értekezlet | 118 |
"A hazudós" - avagy, hogyan oldható fel a hazudós magatartás? | 123 |
Létezik-e kegyes hazugság? | 124 |
Amikor nem volt igazam | 128 |
Ballag már a vén diák | 129 |
Szervezzünk osztálykirándulást! | 135 |
A kirándulás | 139 |
A szerelmes kamaszok | 140 |
Lehet a foci a megoldás? | 141 |
Nagy siker | 143 |
Ancsa története, avagy hogyan tudunk segíteni a hátrányos helyzeten? | 147 |
Az élet megy tovább | 149 |
"...kitalálta, a köpeny a divat máma..." | 154 |
A tarajos gőte | 155 |
Huszonkettő | 157 |
Felhasznált irodalom | 163 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.