kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Fővárosi Pedagógiai Intézet |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 375 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-501-181-4 |
A videóra vett könyvtárhasználati tanórák tantervelméleti, folyamatszervezési és módszertani megközelítésben | 11 |
A könyvtárhasználat helye és szerepe a tantervekben és az oktatásban (Dán Krisztina-Haralyi Ervinné) | 12 |
A program ismertetése - létrejöttének körülményei, pedagógiai funkciói (Haralyi Ervinné) | 33 |
A könyvtárhasználat tananyagának szerkezete (A videós órák helye a tantervekben) (Dán Krisztina és Haralyi Ervinné) | 48 |
A könyvtárhasználat tananyagának fogalomszerkezete (Haralyi Ervinné) | 57 |
Módszertani ajánlások a könyvtárhasználati órák tervezéséhez és gyakorlati megvalósításához (Haralyi Ervinné) | 72 |
A rögzített tanórák helye és szerepe a könyvtárhasználatra nevelésben és a pedagógus-továbbképzésben (Haralyi Ervinné) | 85 |
A videóra vett könyvtárhasználati foglalkozások órajegyzőkönyvei | 101 |
Raktári rend. A könyvtár főbb állományegységei (Könyvtárhasználati szakóra: 5. évfolyam) | 103 |
Kézikönyvtár: Segédkönyvtípusok (Könyvtárismereti szakóra: 5. évfolyam) | 111 |
A betűrendes leíró katalógus (Könyvtárhasználati szakóra: 6. évfolyam) | 120 |
Könyvtárbemutató óra a középiskolában (Könyvtárhasználati szakóra: 9. évfolyam) | 139 |
A középkori városi élet (segédkönyvek a történelemtanításban, történelemóra: 6.évfolyam) | 146 |
A csodaszarvas-monda szépirodalmi és ismeretközlő művekben (A szépirodalmi és ismeretközlő szövegtípusok jellemzői, irodalomóra: 5. évfolyam) | 157 |
A reformkor (A szellemi munka technikája, irodalomóra: 10. évfolyam) | 166 |
A szakmai tájékozódás forrásai (nyomtatott és elektronikus sajtó feldolgozása magyarórán:12. évfolyam) | 170 |
Információkereső nyelvek (A tartalom szerinti keresés segédletei és módszerei, könvytárhasználati szakóra: 10. és 12. évfolyamos tanulók) | 176 |
A tájékoztatás hagyományos és korszerű eszközei (könyvtárhasználati szakóra: 11. évfolyam) | 200 |
Fogalomgyűjtés és bibliográfia | 213 |
Fogalomgyűjtemény a könyvtárhasználat tanításához, tanulásához (Haralyi Ervinné-Kovácsné Garamszegi Marianna-Tóth Viktória) | 215 |
Bibliográfia | |
A könyvtárhasználatra neveléshez szükséges segédkönyvekről, szakirodalomról, tankönyvekről és egyéb segédletekről (Összeállította: Dán Krisztina) | 293 |
Mellékletek | |
Válogatás a tanulók dolgozatai között | 325 |
A reformkor. A szellemi munka technikája | 327 |
A szakmai tájékozódás forrásai | 358 |