kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | ComputerBooks Kiadói Szolgáltató és Kereskedő Kft. |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 299 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-7642-63-3 |
Előszó | |
Köszönetnyilvánítás | |
Bevezetés | 1 |
A Borland C++ fejlesztői környezet | 3 |
Hardver és szoftver igények | 3 |
Installálás | 4 |
A Borland C++ fejlesztőrendszer kezelése | 6 |
Szövegszerkesztés | 12 |
Fordítás, programszerkesztés és futtatás | 13 |
A project fogalma és használata | 14 |
A menürendszer | 16 |
Az ún. system menü | 16 |
A File menü | 16 |
Az Edit (szövegszerkesztés) menü | 17 |
A Search (keresés) menü | 18 |
A Run (futtatás) menü | 18 |
A Compile (fordítás) menü | 18 |
A Debug (nyomkövetés) menü | 19 |
A Project menü | 19 |
Az Options (rendszerjellemzők beállítása) menü | 20 |
A Window menü | 20 |
A Help menü | 20 |
C programozás a Borland C++-ban | 23 |
Alapismeretek | 24 |
A változók alaptípusai | 26 |
A karakter típus és a sztringek | 27 |
Az egész típusok | 28 |
A felsorolt típusok | 29 |
Amit a logikai típusról tudni kell a C-ben | 30 |
A lebegőpontos valós számok típusai | 30 |
A mutató típusok | 30 |
Az előfeldolgozó | 33 |
Szimbólumok és makrók | 33 |
Feltételes fordítás | 37 |
Előredefiniált szimbólumok | 38 |
File-beépítés | 40 |
Implementáció-függő vezérlősorok | 40 |
Tárolási osztályok, hatáskörök | 41 |
Modulok, blokkok | 41 |
Függvények tárolási osztályai | 42 |
Változók élettartama és hatásköre | 42 |
Egyszerű adatdeklarátorok | 44 |
Függvények definíciója és deklarációja | 47 |
Módosító jelzők | 50 |
Típusdefiniáló (typedef) azonosítók | 52 |
Kifejezések | 55 |
Elsődleges kifejezések | 55 |
Operátorok | 56 |
Konverziók | 64 |
A konverzió a char, az int és az enum típusok között | 64 |
Konverzió mutatók között | 64 |
Aritmetikai konverziók | 65 |
Utasítások | 65 |
Kifejezés-utasítások | 66 |
A feltételes utasítás | 67 |
Ciklusszervező utasítások | 69 |
Egyéb vezérlésátadó utasítások | 71 |
Struktúrák és unionok | 73 |
Struktúrák megadása | 74 |
Hivatkozás struktúra elemekre | 75 |
A bitmezők | 76 |
Az union fogalma | 77 |
Mutatók és tömbök | 79 |
A mutatók használata | 79 |
Értékadás mutatóknak | 83 |
Mutatók függvényparaméterként | 84 |
Pointer aritmetika | 85 |
Tömbök használata. Többdimenziós tömbök | 87 |
Kapcsolat tömbök és mutatók között | 88 |
Általános mutatók | 91 |
Függvényekre mutató pointerek | 92 |
Bevitel és kivitel | 92 |
Alacsony szintű I/0 | 93 |
Folyam jellegű I/0 | 94 |
A main függvény | 100 |
További magyarázatok | 101 |
A balérték és jobbérték fogalma | 101 |
Még egyszer a deklarációkról és a típusokról | 102 |
Függvények változó számú paraméterrel | 103 |
Összetett mintapélda | 106 |
A tervezés egyes fázisai | 106 |
A menükezelő rendszer listája | 114 |
Programozás C++-ban | 135 |
Új elemek a C++-ban | 136 |
Alternatívák a # define direktíva helyett | 137 |
Cím szerint nyilvántartott típusú, vagy referencia típusú változók | 138 |
Inicializált függvényparaméterek | 141 |
C++ kommentek | 142 |
Az OOP alapjai | 142 |
Egységbezárás | 143 |
Öröklés | 145 |
Többrétűség (polimorfizmus) | 149 |
Függvénymezők definiálása | 151 |
Függvénymezők aktivizálása | 153 |
A this nevű, implicit mutató | 154 |
Konstruktorok és destruktorok | 155 |
Konstruktorok definiálása | 156 |
Destruktorok definiálása | 158 |
Mezőhozzáférés | 159 |
Mezőhozzáférési szintek | 160 |
Mezőhozzáférés és öröklés | 161 |
Virtuális függvények | 162 |
Késői összerendelés | 162 |
Virtuális függvények deklarálása | 166 |
Dinamikus objektumok | 167 |
Dinamikus objektumok létrehozása | 167 |
Dinamikus objektumok megszüntetése | 168 |
További flexibilitás a C++ban | 169 |
Rokonok és barátok | 169 |
Operator overloading | 170 |
Példa egy operátor új jelentésének definiálására | 171 |
C++ I/0 könyvtárak | 174 |
OOP megközelítésű rendszerfüggvények | 176 |
Komplex aritmetika | 176 |
BCD aritmetika | 177 |
IBM PC specifikus lehetőségek | 181 |
Szöveg és grafika | 181 |
Programozás szöveges üzemmódban | 183 |
Programozás grafikus üzemmódban | 187 |
Overlay a Borland C++-ban | 196 |
Az overlay használata | 197 |
Swapping | 198 |
Include file-ok és függvények | 201 |
A Borland C++ include file-jai | 201 |
A könyvtári rutinok csoportosítása | 205 |
Karakter osztályozó rutinok | 205 |
Konverziós rutinok | 205 |
Katalóguskezelő rutinok | 205 |
Diagnosztikai rutinok | 206 |
Grafikai rutinok | 206 |
Input/Output rutinok | 207 |
Interface rutinok (DOS, 8086, BIOS) | 208 |
Memóriablokk- és sztringkezelő rutinok | 209 |
Matematikai rutinok | 210 |
Dinamikus tárkezelő rutinok | 211 |
Különleges rutinok | 211 |
Folyamatvezérlő rutinok | 212 |
Szabványos rutinok | 212 |
Karaktermódú képernyőkezelő rutinok | 212 |
Idő és dátum rutinok | 213 |
Változó argumentumlista kezelő rutinok | 213 |
Fontosabb könyvtári függvények | 214 |
Függvények szöveges üzemmódban | 214 |
Hangeffektusok létrehozása | 221 |
Függvények grafikus üzemmódban | 222 |
Általános könyvtári függvények | 252 |
Irodalomjegyzék | 300 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.