Bevezetés | 1 |
A Flash MX | 3 |
A Flash MX feladata | 3 |
Vektoros és raszteres képelemek | 3 |
Az animáció fogalma | 4 |
Programozhatóság és interaktivitás | 4 |
A Flash MX szolgáltatásai | 5 |
A Flash MX használata | 7 |
A program indítása | 7 |
A Flash dokumentum tárolása | 8 |
Az új Flash dokumentum létrehozása | 8 |
Meglévő dokumentum letöltése | 10 |
Az animáció lejátszása | 10 |
Kilépés a programból | 10 |
A Flash MX felület bemutatása | 11 |
Szerkesztési segédeszközök | 11 |
A segédháló | 11 |
Vonalzók | 12 |
Segédvonalak | 13 |
A Flash MX beállításai | 14 |
A Flash MX felhasználói felülete | 16 |
Színpad | 16 |
A panelek testreszabása | 17 |
Eszközpaletta | 19 |
A színpad megjelenítésének eszközei | 19 |
A szerkesztés eszközei | 23 |
Vonalszín és kitöltő szín kiválasztása | 23 |
Kijelölő eszközök használata | 28 |
Nyíl-eszköz | 28 |
Részkijelölő-eszköz | 33 |
Lasszó-eszköz | 34 |
Vonal-eszköz | 38 |
Ceruza-eszköz | 43 |
Ceruzával készült alakzatok módosítása | 45 |
Toll-eszköz | 47 |
Ecset-eszköz | 51 |
Radír-eszköz | 54 |
Alakzatok rajzolása | 55 |
Kör és ellipszis rajzolása | 55 |
Négyzet és téglalap rajzolása | 55 |
Színek, stílusok változtatása | 57 |
Tintásüveg-eszköz | 57 |
Festékesvödör-eszköz | 58 |
Pipetta-eszköz | 59 |
Transzformációs eszközök | 60 |
Szabad transzformáció-eszköz | 60 |
Kitöltés transzformáció-eszköz | 62 |
Szöveg megjelenítése | 65 |
Statikus szöveg | 66 |
Dinamikus szöveg | 70 |
Beviteli szövegmező | 72 |
Szerkesztési műveletek és tervezési eszközök | 73 |
Objektumok elmozgatásga | 73 |
Objektumok másolása és sokszorozása | 74 |
Objektumok törlése | 75 |
Egymást metsző vonalak | 75 |
Vonalak és objektumok kölcsönhatása | 77 |
Körvonalas objektumok egymásra hatása | 77 |
Objektumok forgatása és tükrözése | 78 |
Forgatás szög megadásával | 78 |
Fogatás szög megadása nélkül | 79 |
Objektumok méretének változtatása | 81 |
Objekutmok torzulása | 83 |
Regisztrációs pont és transzformációs középpont | 85 |
Objektumok igazításas | 86 |
Csoportosítás és a csoportosítás megszüntetése | 87 |
Alakzatok méretének megváltoztatása | 88 |
Az objektumok adatainak lekérdezése | 89 |
Vonal területté konvertálása | 90 |
Szimbólumok | 91 |
Rétegek | 93 |
Új réteg létrehozása | 93 |
Réteg törlése | 94 |
Rétegek állapotai | 94 |
Rétegek tulajdonságai | 96 |
Segédréteg | 97 |
Maszkréteg | 97 |
Az időegyenes | 98 |
Jelenet | 99 |
Közös könyvtár | 101 |
Animáció tervezése | 102 |
A Motion Tween | 103 |
Útvonal mentén történő mozgatás | 103 |
A Shape Tween | 103 |
Képkockánkénti animáció | 103 |
Alkalmazások | 105 |
Egyszerű filmklip készítése | 106 |
Statikus szöveg alkalmazása | 115 |
Szimbólum forgatása | 120 |
Négyfázisú bitkép animációja | 123 |
Bitkép mozgatása | 125 |
Bitkép részeinek animálása | 131 |
Pattogó labda | 140 |
Objektum átalakulása alakzatátmenettel | 149 |
Alakzattippek segítségével vezérelt alakváltozás | 156 |
Szimbólum mozgatása útvonal mentén | 161 |
Grafikus szimbólumok animációja | 168 |
Térbeli hatás maszk használatával | 178 |
Villogó szöveg | 181 |
Fényreklám | 184 |
Szöveg átváltozása | 187 |
Szöveg elhalványulása | 192 |
Szöveg halványulása mozgással | 195 |
Szöveg betűnkénti animációja | 200 |
Mozgó alakzat forgatása mozgásátmenet használatával | 208 |
Maszkréteg használata | 212 |
Nyomógomb készítése és használata | 219 |
Nyomógomb | 227 |
Hanghatás gomb megnyomásakor | 229 |
Felirat, mint nyomógomb | 232 |
A nyomógomb állapotainak kezelése | 236 |
Esemény elindítása jelszóval | 243 |
Egérkövetés | 256 |
A Drag And Drop használata | 263 |
Objektum mozgásának részleges takarása | 267 |
Videofilm lejátszása nyomógombok segítségével | 275 |
Előtöltő (Preloader) készítése | 292 |
Animáció publikálása | 293 |
Flash MX oldal készítése | 299 |
Környezet és háttér | 299 |
Kezelőfelület | 308 |
Főoldal | 316 |
Ajánlati oldalak | 324 |
Interaktivitás | 327 |
Publikálás | 332 |
Fejlesztési lehetőségek | 333 |
Tárgymutató | 335 |