A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
A beállítást mentettük, naponta értesítjük a beérkező friss kiadványokról
Fülszöveg
E könyv minden idők legfiatalabb magyar ralibajnokáról és navigátorairól szól.
Szinte a véletlenen múlt, hogy Bénik Balázs ma ralizik, és nem egy pályaversenyautót hajt. A Pénzes Kart Klubtól a németországi Eifelland Racing Formula Fordján át vezetett útja a ralipályák közelébe. Amikor 1998-ban a Brans Hatch-i vb-futamon kétszáz indulóból harmincnegyedik lett, mindössze egyetlen helyezés választotta el a döntőbe kerüléstől.
A hazatérés után komoly segítséget nyújtott a család barátja, Sós István, az egykori autóversenyző, aki 1998-ban egy Lada Samarát tett Balázs alá. 2001-ben a csapat már az álomkategóriába nevezhetett egy pompás Toyota Corolla WRC-vel, a navigátor Somogyi Pál volt. A közönség megkedvelte őket - rajongótáboruk egyre növekszik.
2002-ben beülhettek az M-Sport és a cseh JM Engineering csúcsmodelljébe, a Ford Focus RS02 WRC-be - az Ob-n övék lett az abszolút második hely, de indultak néhány Eb-futamon is.
2003 a csúcsév volt, életük első vb-futamán a Benik-Rácz...
Tovább
Fülszöveg
E könyv minden idők legfiatalabb magyar ralibajnokáról és navigátorairól szól.
Szinte a véletlenen múlt, hogy Bénik Balázs ma ralizik, és nem egy pályaversenyautót hajt. A Pénzes Kart Klubtól a németországi Eifelland Racing Formula Fordján át vezetett útja a ralipályák közelébe. Amikor 1998-ban a Brans Hatch-i vb-futamon kétszáz indulóból harmincnegyedik lett, mindössze egyetlen helyezés választotta el a döntőbe kerüléstől.
A hazatérés után komoly segítséget nyújtott a család barátja, Sós István, az egykori autóversenyző, aki 1998-ban egy Lada Samarát tett Balázs alá. 2001-ben a csapat már az álomkategóriába nevezhetett egy pompás Toyota Corolla WRC-vel, a navigátor Somogyi Pál volt. A közönség megkedvelte őket - rajongótáboruk egyre növekszik.
2002-ben beülhettek az M-Sport és a cseh JM Engineering csúcsmodelljébe, a Ford Focus RS02 WRC-be - az Ob-n övék lett az abszolút második hely, de indultak néhány Eb-futamon is.
2003 a csúcsév volt, életük első vb-futamán a Benik-Rácz kettős az abszolút 13. helyre terelte a 300 lóerős gépcsodát. Miskolcon elszenvedték életük legnagyobb bukását, de Szombathelyen legyőzték a hatszoros magyar bajnok ifj. Tóth-Tóth párost, majd higgadt versenyzéssel megnyerték a szezonzáró futamot, s megszerezték az abszolút magyar bajnoki címet. A Budapest Rali után pedig elindultak az ausztrál vb-futamon.
2004 a nehéz Svéd Rali vb-futammal kezdődött, Doromby Zoltán navigátorral előkelő helyen végeztek.
Vissza
Tartalom
Bevezető 7
Első fejezet Gyermekkor - gokartozás 9
Második fejezet Forma Ford - álmok helyett: Lada Samara 17
Harmadik fejezet Navigátorcsere és a Toyota Corolla WRC 27
Negyedik fejezet Bemutatkozik a Ford Focus WRC 37
Ötödik fejezet Somogyi Pál - a hazai navigátor 51
Hatodik fejezet Rácz Bence - a vb-navigátor 65
Hetedik fejezet Vb-futam Törökországban 80
Nyolcadik fejezet Navigátorülésből a török vb-futamról 92
Kilencedik fejezet Vb-futam Ausztráliában 98
Tizedik fejezet 2003-as összefoglaló, avagy hogyan érett be a bajnokság 109
Tizenegyedik fejezet Zemplén Rali
- hó, jég latyak, árok és győzelem! 134
Tizenkettedik fejezet Az ellenfelekről, a családias légkörről és a WRC-feelingről 142
Tizenharmadik fejezet A világbajnoki ralik első tapasztalatai 152
Tizennegyedik fejezet Vb-futam Svédországban 155
Köszönetnyilvánítás 163
Fekete Kálmán műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Fekete Kálmán könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.
Google, Facebook, Apple, Microsoft fiókkal való belépés/regisztráció eseténautomatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket.
Elfelejtett jelszó
Kérjük, adja meg azonosítóját, és a hozzá tartozó email címet, hogy jelszavát elküldhessük Önnek!
A *-gal jelölt mezők kitöltése kötelező!
Azonosító név/E-mail cím* Azonosító és e-mail cím megegyező
E-mail cím*
(2009 március óta a regisztrált ügyfelek azonosító neve megegyezik az email címmel)
Ha az azonosítóját sem tudja megadni, kérjük, hívja az ügyfélszolgálati vonalat:
+36-62-452-833
×
1
2
3
Regisztráció
×
Regisztráció
Regisztrációja sikeresen megtörtént.
Megadott e-mail címére megerősítő e-mailt küldtünk. Ahhoz, hogy a regisztrációja véglegesedjen, és le tudja adni rendeléseit, kérjük, kattintson a levélben található linkre. A megerősítő link a kiküldéstől számított 48 óráig érvényes, ezután a regisztrációs adatok törlésre kerülnek.
Kérjük, jelölje meg az érdeklődési körébe tartozó témaköröket!
Mehet
×
Regisztráció
Az ön által megjelölt témakörök:
Temakor_1
Beállíthatja, hogy emailben értesítőt kapjon az újonnan beérkezett példányokról a bejelölt témaköröknek megfelelően.
Beállított értesítőit belépés után bármikor módosíthatja az Értesítő menüpont alatt:
létrehozhat új témaköri értesítőt
inaktiválhatja értesítőjét, ha éppen nem kíván a megadott témában értesítőt kapni
törölheti véglegesen az adott értesítőjét
szerkesztheti jelenlegi értesítőjét, ha még részletesebben szeretné megadni mi érdekli.
Az Ön választása alapján naponta vagy 3 naponta kap tőlünk emailt a beállított értesítőjéről.