1.052.843

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Beiträge zur Physik und Chemie des 20. Jahrhunderts

Tanulmányok a XX. század fizikájához és kémiájához - Lise Meitner, Otto Hahn, Max von Laue zum 80. Geburtstag/Lise Meitner, Otto Hahn, Max von Laue 80. születésnapjának alkalmából

Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Ezt a kötetet három neves tudós 80. születésnapja alkalmából adták ki. Lise Meitner, Otto Hahn és Max von Laue jelentős eredményeket értek el a fizika és a kémia területén. Úttörő munkájuk és felfedezéseik segítségével a tudomány ezen területei egyre jobban fejlődésnek indultak. A könyv a sokféle tudományos terület tükörképe, mely jól mutatja a haladás szellemiségét. Némely értekezés angol, illetve francia nyelven olvasható.

Tartalom

fizika, kémia, tudomány, történelem, sugárzás, kísérlet
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Beiträge zur Physik und Chemie des 20. Jahrhunderts Beiträge zur Physik und Chemie des 20. Jahrhunderts Beiträge zur Physik und Chemie des 20. Jahrhunderts Beiträge zur Physik und Chemie des 20. Jahrhunderts Beiträge zur Physik und Chemie des 20. Jahrhunderts Beiträge zur Physik und Chemie des 20. Jahrhunderts Beiträge zur Physik und Chemie des 20. Jahrhunderts

A védőborító kissé szakadozott és enyhén elszíneződött. Könyvtári könyv volt. Az előzéklapon tulajdonosi bejegyzés található.

Állapot: Közepes