1.063.251

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Ugróiskola I.

Feladatlap a Képességorientált, hatékonyságnövelő olvasás-, írástanítás programhoz

Szerző
Grafikus
Lektor
Kisújszállás
Kiadó: Szalay Könyvkiadó és Kereskedőház Kft.
Kiadás helye: Kisújszállás
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 61 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 20 cm
ISBN: 963-9080-29-2
Megjegyzés: Fekete-fehér illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Az Ugróiskola I-II. feladatlap a Képességorientált, hatékonyságnövelő olvasás-, írástanítás program részletes tanítási tervéhez készült.
Olyan anyanyelv-pedagógiai módszer segédanyaga, amely a fejlesztő pedagógia eszközeivel segíti a sikeres olvasás-, írástanulást.
A nyolchetes intenzív fejlesztő szakasz tartalmazza mindazokat a feladatokat - motoros, verbális, percepció területeit -, amelyek a sikeres tanulás előfeltételei.
Nem szabad sajnálni az időt a pontos és igényes előkészítésre!
Biztos alapokkal, teljesítménykényszer nélküli, szorongásmentes, nyugodt iskolai légkörben, kiegyensúlyozott gyerekekkel a tanítás - tanulás folyamata eleve eredményesebb.
A részletes tanítási programot az ÉRTJÜK!? című módszertani kiadvány tartalmazza.

Tartalom

I. hét feladatai 1-11
Mozgás- és verbális fejlesztés. Utazás Ábécéországba kisvonattal. Ösztönös szótagolás, állatnevek eltapsolása. 2
Testséma. Beszélgetés a testrészek funkcióiról. Fejem, vállam... dallama megtalálható az ÉRTJÜK? c. könyv 87. oldalán. A testséma bevezetéséhez gyurmaemberke készítését ajánljuk! 3
Verbális fejlesztés: napszakok fogalma. Sorrendiség. 4
Finommotorika-fejlesztés: nagy ábrák színezése iránymegadással. (álló, fekvő, ferde fogalmak) 5
Oldaliság: a jobb oldal fogalmának tanítása "köszönős" kézzel 6
Vizuális percepció: képalakítás mintakövetéssel. Sorrendiség: színritmus követése megadott színek alapján. 7
Vizuális emlékezet, rész-egész kapcsolata. Verbális fejlesztés: szókincsbővítés 8
Verbális fejlesztés: történetalkotás, -befejezés képsorról, képek sorbarendezése, ellentétes szavak: fent-lent... 9-11
II. hét feladatai 12-28
Magánhangzók tanítása szájállásról: "kerek szájú" hangok: á - ő - ó - ű. (A kisvonat hívóképeket hoz. Annyi kocsiból áll, ahány hangból áll a szó.) Az álló és a fekvő helyzet differenciálása 12
Térorientáció. Tájékozódás síkban, vonalrendszerben. Részletes leírás az ÉRTJÜK!? c. könyv 32. oldalán. 15
A ceruzafogás tanításához Foglalkozási terv az ÉRTJÜK!? c. könyv 33. oldalán. A ceruza tanácsa c. vers a 91. oldalon található.
Finommotorika. Az álló egyenesek írását az '"egyéni" vonalazású és a "szépíró" füzetben folytatjuk. (Részletes leírás az ÉRTJÜK!? c. könyv 24. oldalán.) 28
III. hét feladatai 29-42
Az esernyő nyelének átírása ujjal, vázoló ceruzával, alakítása fonallal a horogvonal írásának előkészítésére. Javasoljuk még előkészítő feladatnak a betűelem kirakását terményekből! 31
Magánhangzók tanítása szájállásról: "nevetős szájú" hangok: e - é - i - í. A 3. feladat a 37. oldal előkészítését segíti. 36
Magánhangzók hosszúságának differenciálása (ÉRTJÜK!? c. könyv 63. oldal)
A kinyírt képek az 58. oldalon található négyzethálóban való tájékozódásra, rendezésre, irányok gyakorlására, soralkotásra használhatók. A hangszerek képei az auditív észlelés fejlesztését segítik, (ÉRTJÜK!? c. könyv 37. és 42. oldal) kapcsolva korong és pálcika kirakásával. 42
IV. hét feladatai 43-59
A tollbamondás második sora javító sor. Menetét az ÉRTJÜK!? c. könyv 55. oldalán olvashatják! 57
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem