1.067.062

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Magyar Superbrands 2009

Áttekintés Magyarország vezető márkáiról 2009

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: PrintXBudavár Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 88 oldal
Sorozatcím: Magyar Superbrands
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 28 cm x 20 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes és néhány fekete-fehér fotóval illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Részlet a folyóiratból:
"Nemzetközi érték
Öt éve kezdődött a nemzetközi Superbrands program magyarországi sikertörténete. Öt éve dolgozunk nagyon keménye azon, hogy ez a Nagy-Britanniából induló... Tovább

Előszó

Részlet a folyóiratból:
"Nemzetközi érték
Öt éve kezdődött a nemzetközi Superbrands program magyarországi sikertörténete. Öt éve dolgozunk nagyon keménye azon, hogy ez a Nagy-Britanniából induló szakmai szervezet nálunk is olyan ismertséget és elismertséget szerezzen, mint a többi, közel száz országban, a világ legkülönbözőbb pontjain.
Az ilyen évfordulók jó alkalmat szolgáltatnak arra, hogy a szervezők elgondolkodjanak munkájuk értelmén, az elért eredmények hasznosságán. Olyas valamivel foglalkozunk, ami - akarva-akaratlanul - állandóan körülvesz bennünket, meghatározza szokásainkat, formakultúránkat, vágyainkat, esetenként anyagi helyzetünket, alkalmanként a kedvünket, gyakran a környezetünket: a márkával.
Márka ma már minden. Márka a politikus, az üzletember, a színész, a sportoló, a tudós, és természetesen márka a sok termék és szolgáltatás, amik közül választanunk kell, ha okosan és kedvünkre akarjuk elkölteni korlátos anyagi erőinket.
Évfordulós Superbrands-kötetünk címlapjára egy Vasarely-képet választottunk. Túl azon, hogy a kép(részlet) jól mutat a borítón, döntésünkben többféle jelképes párhuzam is tetten érhető. Vasarely maga is brand, aki Vásárhelyi Győzőből a világ számára könnyebben megjegyezhető Victor Vasarely lett, és rövid reklámgrafikusi kitérő után, ezen a néven ismerte meg az egész világ. Nem túlzás multinacionális brandnek nevezni a művészt, aki magyarként Franciaországban csinált karriert, de a világ számos városának közintézménye és múzeuma őrzi keze nyomát. Talán nem erőltetett a párhuzamot Vasarely képeivel, a semmivel össze nem téveszthető op-art stílussal folytatni, amiről mindenkinek a világon (már aki látott valaha ilyesmit!) a Vasarely név jut eszébe..." Vissza

Tartalom

Nemzetközi érték 2
Kedves családtag! 3
Superbrands Szakértői Bizottság 4
Látomás 5
Agárdi pálinka 6
Andante 8
Axa 10
Brokernet 14
City Taxi 16
D. A. S. 18
Elmex 20
Fundamenta-lakáskassza 22
Gas 24
Generali 26
Groupama 28
Haas & Czjzek 30
Herbária 32
Hoya 34
Ilcsi 36
Líra 40
Magyar turizmus 42
Maxcity 44
Meggle 46
Naturtex 48
Neogranormon 50
Népszabadság 52
Nexon 54
NOD 32 56
Operaház 58
Prímagáz 60
Revalid 64
Rigips 66
Sláger Rádió 68
Sole 70
Trilak 72
Unicredit 74
Union Biztosító 76
Vatera 78
Whirlpool 82
Zepter 84
Happy fifth anniversary! 86
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem