1.062.043

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Teljesítményértékelés

Pedagógusok és vezetők munkájának értékelése

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Műszaki Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 148 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-16-4167-8
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal. Tankönyvi szám: MK-4167-8.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Barlai Róbertné
TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELÉS
Pedagógusok és vezetők munkájának értékelése
A közoktatási törvény szerint minden közoktatási intézményben a minőségirányítási programot ki kell egészíteni a pedagógusok és a vezetők munkájának teljesítményértékelésére vonatkozó szempontokkal és eljárással.
A demográfiai folyamatok elkerülhetetlen hatása, az országos pedagógiai mérések eredményeinek nyilvánosságra hozása, az alulteljesítő iskolák nevesítése következtében nagymértékben nő a verseny az iskolák között. A már elindított tanulói teljesítménymérés kiterjesztése minden tanulóra, az adatok országos indikátorrendszerben való kezelése, és ennek alapján az alacsony teljesítményű iskolák kiszűrése arra ösztönzi az iskolákat, hogy belül, a pedagógusok munkájában keressék a minőségjavulás lehetőségét.
Az iskolák mindig is próbálkoztak, próbálkoznak a pedagógusok munkájának, teljesítményének megállapításával, de legtöbbször csupán óralátogatási szempontsorokig, a pedagógus tanításon... Tovább

Fülszöveg


Barlai Róbertné
TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELÉS
Pedagógusok és vezetők munkájának értékelése
A közoktatási törvény szerint minden közoktatási intézményben a minőségirányítási programot ki kell egészíteni a pedagógusok és a vezetők munkájának teljesítményértékelésére vonatkozó szempontokkal és eljárással.
A demográfiai folyamatok elkerülhetetlen hatása, az országos pedagógiai mérések eredményeinek nyilvánosságra hozása, az alulteljesítő iskolák nevesítése következtében nagymértékben nő a verseny az iskolák között. A már elindított tanulói teljesítménymérés kiterjesztése minden tanulóra, az adatok országos indikátorrendszerben való kezelése, és ennek alapján az alacsony teljesítményű iskolák kiszűrése arra ösztönzi az iskolákat, hogy belül, a pedagógusok munkájában keressék a minőségjavulás lehetőségét.
Az iskolák mindig is próbálkoztak, próbálkoznak a pedagógusok munkájának, teljesítményének megállapításával, de legtöbbször csupán óralátogatási szempontsorokig, a pedagógus tanításon kívül vállalt pluszfeladatainak felsorolásáig jutnak el. Sokszor az iskolai rangsor az iskolavezetés szubjektív megítélésének eredményeként áll elő. Egy-egy ilyen megítélés általában rontja a tantestületi klímát, a negatív érzések felerősödéséhez vezet. A szerző az iskolavezetőként eltöltött húsz éve alatt sokféle teljesítményértékelési módszert próbált ki a pedagógusok és a vezetők munkájának értékelésére. Később e gyakorlati tapasztalatok alapján fejlesztette ki a könyvben ismertetett - és a tapasztalatok szerint a tantestületek számára is elfogadható és jól működő - értékelési rendszerét. Ez a rendszer alkalmas arra, hogy egyes tanárok, kisebb tanári közösségek, teljes tantestületek munkáját mérje és értékelje, s ezzel objektív támpontokat adjon a vezetői vagy fenntartói döntésekhez.
Egy iskola az ott dolgozók munkája által lesz sikeres. Ehhez a sikeres működéshez kínál komoly segítséget ez a könyv. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza

Barlai Róbertné

Barlai Róbertné műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Barlai Róbertné könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem