1.067.073

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Átmenet a tantárgyak között

A természettudományos oktatás megújításának lehetőségei

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 263 oldal
Sorozatcím: Tények és érvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-682-689-5
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


Kötetünk címe szándékosan kerüli az integráció szó használatát. A természettudományok ágainak elkülönülése éppúgy elkerülhetetlen, mint a hozzájuk vezető utaké, legyenek azok tantárgyak vagy azok bárhogyan csoportosított elemei. Ám az ezzel ellentétes igény is mindig megújul: ez az egység keresése az ismeretek sokféleségében, a tudás értelmének, funkciójának kutatása. Az átmenet e két szemléletmód egyeztetésére tett kísérlet. Nem összeolvasztást jelent, inkább együttműködést, segítséget, Németh László szavaival „testvéri tárgyakat".
A kötet olyan tanulmányokat tartalmaz, melyek e célt két oldalról közelítik meg. Egyrészt tartalmilag, a már meglévő tantárgyi keretekből kiindulva, de megmutatva az együttműködés lehetőségeit. Másrészt olyan személyek és közösségek irányából, akik és amelyek a folyton változó élethelyzetek megoldását tekintik feladatuknak, és ehhez eszközként használják a tudás elemeit. A látszólag szemben álló tartalmi és kompetencia-köz-pontú kísérletek a... Tovább

Fülszöveg


Kötetünk címe szándékosan kerüli az integráció szó használatát. A természettudományok ágainak elkülönülése éppúgy elkerülhetetlen, mint a hozzájuk vezető utaké, legyenek azok tantárgyak vagy azok bárhogyan csoportosított elemei. Ám az ezzel ellentétes igény is mindig megújul: ez az egység keresése az ismeretek sokféleségében, a tudás értelmének, funkciójának kutatása. Az átmenet e két szemléletmód egyeztetésére tett kísérlet. Nem összeolvasztást jelent, inkább együttműködést, segítséget, Németh László szavaival „testvéri tárgyakat".
A kötet olyan tanulmányokat tartalmaz, melyek e célt két oldalról közelítik meg. Egyrészt tartalmilag, a már meglévő tantárgyi keretekből kiindulva, de megmutatva az együttműködés lehetőségeit. Másrészt olyan személyek és közösségek irányából, akik és amelyek a folyton változó élethelyzetek megoldását tekintik feladatuknak, és ehhez eszközként használják a tudás elemeit. A látszólag szemben álló tartalmi és kompetencia-köz-pontú kísérletek a gyakorlatban kiegészítik egymást. E tanulmányok gyakorlatias szemlélete ad reményt arra, hogy a szerzők tapasztalatait és ötleteit a kötet olvasói is hasznosítani tudják majd. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Átmenet a tantárgyak között Átmenet a tantárgyak között

Könyvtári könyv volt.

Állapot: Közepes
2.940 Ft
2.350 ,-Ft 20
19 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Átmenet a tantárgyak között Átmenet a tantárgyak között
Állapot:
2.940 ,-Ft
24 pont kapható
Kosárba