kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Osiris Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 434 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-379-342-4 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. |
Bevezetés (Csapó Benő) | 7 |
Az iskolai tudás vizsgálatának elméleti keretei és módszerei (Csapó Benő) | 11 |
Az iskolai tudás felszíni rétegei: mit tükröznek az osztályzatok (Csapó Benő) | 39 |
A tesztekkel mérhető tudás (Csíkos Csaba és B. Németh Mária) | 83 |
Iskolai és hasznosítható tudás: a természettudományos ismeretek alkalmazása (B. Németh Mária) | 115 |
Az iskolai és a hétköznapi tudás ellentmondásai: a természettudományos tévképzetek (Korom Erzsébet) | 139 |
Megtanult és megértett matematikatudás (Dobi János) | 169 |
Tudományos és hétköznapi logika: a tanulók deduktív gondolkodása (Vidákovich Tibor) | 191 |
Gondolkodás a bizonytalanról: valószínűség és korrelatív gondolkodás (Csapó Benő) | 221 |
Az új tudás képződésének eszközei: Az induktív gondolkodás (Csapó Benő) | 251 |
A tudás szerveződése az összefüggés-vizsgálatok tükrében (Vidákovich Tibor és Csíkos Csaba) | 281 |
Az iskolai tudás és az oktatás minőségi fejlesztése (Csapó Benő és Korom Erzsébet) | 295 |
Függelék | |
A vizsgálati minták jellemzése | 311 |
A könyvben használt statisztikai számítások | 313 |
A vizsgálathoz használt eszközök | 319 |
Névmutató | 423 |
Tárgymutató | 427 |