1.062.107

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Kívül-belül jó iskola

Tanító terek

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 240 oldal
Sorozatcím: Gyakorlatközelben
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-682-671-0
Megjegyzés: További szerzők a könyvben. Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tovább

Előszó


Vissza

Fülszöveg


Kötetünk nem kevesebbre vállalkozik, mint hogy egy olyan párbeszéd - elsősorban a napi gyakorlatot érintő - eredményeit gyűjtse csokorba, amely az oktatási épületeket tervező és felhasználó szakemberek (építész, kert- és tájépítész, intézményvezető, pedagógus és pszichológus) közös gondolkodásával indult. Többre azonban nem vállalkozhatott, mint hogy a „jó iskola" (esetenként óvoda) néhány jellemzője alapján többségében olyan példákat vázoljon fel, amelyek hazai körülmények között jöttek létre, vagy amelyek a magyar intézményekben is megvalósíthatóak. A munkánk során megismert jó gyakorlatok bemutatásához a Tanító Tér projekt kutatásai során feltárt minőségi kritériumrendszer adja a vezérfonalat,
A szerzőcsapat - amelynek tagjai maguk is rengeteget tanultak a közös munka során - reméli, hogy gondolatai és megjegyzései arra indítják majd az Olvasót, hogy kritikusan vizsgálja meg környezetét, és ha új ötletek ébrednek benne, azokat lépésről lépésre meg is valósítsa. Példáinkkal... Tovább

Fülszöveg


Kötetünk nem kevesebbre vállalkozik, mint hogy egy olyan párbeszéd - elsősorban a napi gyakorlatot érintő - eredményeit gyűjtse csokorba, amely az oktatási épületeket tervező és felhasználó szakemberek (építész, kert- és tájépítész, intézményvezető, pedagógus és pszichológus) közös gondolkodásával indult. Többre azonban nem vállalkozhatott, mint hogy a „jó iskola" (esetenként óvoda) néhány jellemzője alapján többségében olyan példákat vázoljon fel, amelyek hazai körülmények között jöttek létre, vagy amelyek a magyar intézményekben is megvalósíthatóak. A munkánk során megismert jó gyakorlatok bemutatásához a Tanító Tér projekt kutatásai során feltárt minőségi kritériumrendszer adja a vezérfonalat,
A szerzőcsapat - amelynek tagjai maguk is rengeteget tanultak a közös munka során - reméli, hogy gondolatai és megjegyzései arra indítják majd az Olvasót, hogy kritikusan vizsgálja meg környezetét, és ha új ötletek ébrednek benne, azokat lépésről lépésre meg is valósítsa. Példáinkkal ehhez szeretnénk ihletet és bátorítást adni. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem