1.062.077

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az üzleti kultúra enciklopédiája

Alapvető információk százhárom ország gazdaságáról, társadalmáról, kultúrájáról, üzleti etikájáról, szokásairól, furcsaságairól, nőpolitikájáról, tárgyalási, döntéshozatali stratégiáiról, ünnepeiről, utazási lehetőségeiről, információs bázisáról

Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: Gemini Budapest Kiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 427 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 20 cm
ISBN: 963-8168-29-3
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

A külkereskedelmi szakmát egyetemeken, főiskolákon, menedzserképzőkön oktatják. Az egyes cégek külkereskedelmi szándékai, lehetőségei belső ügynek számítanak, aligha tartoznak a nyílvánosság elé. Vannak azonban a külkereskedelemnek olyan szubjektív elemei is, amelyek - ha nem is döntően, de - közvetve befolyásolják az eredményeket, nem árt tehát ezeket is megismerni. Erre ad lehetőséget Az üzleti kultúra enciklopédiája.
Az amerikai (kaliforniai) World Trade Press enciklopédiája 103 országról közli a gazdaságára, társadalmára vonatkozó legfontosabb tényeket, majd részletesen leírja a rá jellemző külkereskedelmi magatartás jellegzetességeit a kézfogástól a névjegyváltásig, a tárgyalási szokásoktól a döntéshozatali mechanizmusig, majd bemutatja a különlegesnek számító viselkedési szokásokat, végül általános illetve nagyon is egyedi jó tanácsokat ad az olvasónak az egyes országok polgáraival szemben követendő magatartásra. Számos hasznos információt közöl az utazással kapcsolatban is,... Tovább

Fülszöveg

A külkereskedelmi szakmát egyetemeken, főiskolákon, menedzserképzőkön oktatják. Az egyes cégek külkereskedelmi szándékai, lehetőségei belső ügynek számítanak, aligha tartoznak a nyílvánosság elé. Vannak azonban a külkereskedelemnek olyan szubjektív elemei is, amelyek - ha nem is döntően, de - közvetve befolyásolják az eredményeket, nem árt tehát ezeket is megismerni. Erre ad lehetőséget Az üzleti kultúra enciklopédiája.
Az amerikai (kaliforniai) World Trade Press enciklopédiája 103 országról közli a gazdaságára, társadalmára vonatkozó legfontosabb tényeket, majd részletesen leírja a rá jellemző külkereskedelmi magatartás jellegzetességeit a kézfogástól a névjegyváltásig, a tárgyalási szokásoktól a döntéshozatali mechanizmusig, majd bemutatja a különlegesnek számító viselkedési szokásokat, végül általános illetve nagyon is egyedi jó tanácsokat ad az olvasónak az egyes országok polgáraival szemben követendő magatartásra. Számos hasznos információt közöl az utazással kapcsolatban is, majd fölsorolja a legfontosabb helyi tömegkommunikációs forrásokat és az egyes országok internet-hozzáférhetőségi adatait.
Az üzleti kultúra enciklopédiája tehát a külkapcsolatok szubjektív oldalára ad könnyen hasznosítható megoldásokat. Érdemes azonban arra is figyelni, mely országokról, milyen mélységű információkat tart szükségesnek közölni a világ vezető gazdasági hatalmának területén működő World Trade Press.
Általában nem ilyen apróságokon múlik a külkereskedelem, idegenforgalom eredményessége, de ha felkészülten fogadjuk ezeket az apró szituációkat, sőt, elébük megyünk, hamarabb érünk el eredményt, vagy sikeresebbek leszünk. Végül is a külkapcsolatokat, külkereskedelmet mindenütt emberek intézik. Vissza

Tartalom

Algéria11
Amerikai Egyesült Államok14
Argentína20
Ausztrália25
Ausztria30
Bahama-szigetek35
Bahrein38
Belgium41
Bermuda-szigetek45
Bolívia48
Brazília52
Brunei57
Bulgária60
Chile64
Ciprus69
Costa Rica73
Csehország76
Dánia80
Dél-Korea85
Dél-afrikai Köztársaság90
Dominikai Köztársaság94
Ecuador98
Egyesült Arab Emírségek101
Egyiptom105
Elefántcsontpart110
Észtország113
Finnország117
Franciaország121
Fülöp-szigetek126
Gabon131
Görögország134
Grúzia139
Guatemala142
Hollandia145
Honduras150
Hongkong154
Horvátország158
India162
Indonézia166
Irán170
Írország174
Izland178
Izrael182
Jamaica187
Japán191
Jugoszlávia195
Kanada199
Kenya204
Kína207
Kolumbia212
Kuba217
Kuvait221
Lengyelország224
Lettország229
Libanon232
Líbia236
Litvánia239
Luxemburg243
Macao246
Magyarország249
Malajzia253
Málta258
Marokkó262
Mauritius265
Mexikó268
Nagy-Britannia273
Németország278
Nepál283
Nicaragua286
Nigéria290
Norvégia293
Olaszország297
Omán302
Oroszország306
Pakisztán311
Panama314
Pápua Új-Guinea318
Paraguay321
Peru324
Portugália329
Románia334
Salvador338
Spanyolország342
Sri Lanka347
Svájc350
Svédország355
Szaúd-Arábia360
Szenegál367
Szingapúr367
Szíria372
Szlovákia375
Szlovénia379
Tajvan384
Thaiföld389
Törökország394
Trinidad és Tobago399
Tunézia402
Új-Zéland405
Ukrajna410
Uruguay414
Venezuela417
Vietnam421
Zimbabwe425
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Az üzleti kultúra enciklopédiája Az üzleti kultúra enciklopédiája Az üzleti kultúra enciklopédiája

Könyvtári könyv volt. A borító enyhén megtört. A lapélek foltosak.

Állapot: Közepes
2.900 Ft
2.320 ,-Ft 20
19 pont kapható
Kosárba
Állapotfotók
Az üzleti kultúra enciklopédiája Az üzleti kultúra enciklopédiája

A lapélek foltosak.

Állapot:
2.900 ,-Ft
23 pont kapható
Kosárba