1.062.337

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az ötletes reklám

Útikalauz a kreativitás birodalmába

Szerző
Lektor
Budapest
Kiadó: Kommunikációs Akadémia
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 307 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 27 cm x 23 cm
ISBN: 978-963-06-2992-8
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Ki mit várhat ettől a könyvtől?
A kreatív (ha nyitott): azt, hogy rengeteg új ötletet merítsen és bátorítást kapjon a munkájához.
A kreatív (ha kritikus): azt, hogy bebizonyíthassa, jobbat tud ezeknél.
A reklámkészítő munkatárs (ha félénk): azt, hogy bátorítást kapjon a saját területén kreatívnak lenni.
A reklámkészítő munkatárs (ha magabiztos): azt, hogy merje végre kipróbálni magát.
A megbízó (ha újító), azt, hogy meggyőződjön, jó úton jár.
A megbízó (ha konzervatív) azt, hogy kitáruljon előtte ez a színes világ.
Más területek alkotója (ha elismeri a reklámot): azt, hogy "puskázzon" belőle.
Más területek alkotója (ha lenézi a reklámot): azt, hogy elcsodálkozzon...
A hallgató (ha érdekli a téma): azt, hogy megérintse az alkotás gyönyörűsége.
A hallgató (ha nem érdekli a téma): azt, hogy elgondolkozzon, mi mindenről maradhat le...
A fogyasztó (ha drukker): azt, hogy visszaigazolódjon számára, nincs baj az ízlésével.
A fogyasztó (ha ellendrukker): hogy bosszankodjon egy... Tovább

Fülszöveg

Ki mit várhat ettől a könyvtől?
A kreatív (ha nyitott): azt, hogy rengeteg új ötletet merítsen és bátorítást kapjon a munkájához.
A kreatív (ha kritikus): azt, hogy bebizonyíthassa, jobbat tud ezeknél.
A reklámkészítő munkatárs (ha félénk): azt, hogy bátorítást kapjon a saját területén kreatívnak lenni.
A reklámkészítő munkatárs (ha magabiztos): azt, hogy merje végre kipróbálni magát.
A megbízó (ha újító), azt, hogy meggyőződjön, jó úton jár.
A megbízó (ha konzervatív) azt, hogy kitáruljon előtte ez a színes világ.
Más területek alkotója (ha elismeri a reklámot): azt, hogy "puskázzon" belőle.
Más területek alkotója (ha lenézi a reklámot): azt, hogy elcsodálkozzon...
A hallgató (ha érdekli a téma): azt, hogy megérintse az alkotás gyönyörűsége.
A hallgató (ha nem érdekli a téma): azt, hogy elgondolkozzon, mi mindenről maradhat le...
A fogyasztó (ha drukker): azt, hogy visszaigazolódjon számára, nincs baj az ízlésével.
A fogyasztó (ha ellendrukker): hogy bosszankodjon egy kicsit...
Az olvasó (ha van rá kedve és ideje): azt, hogy élvezze az emberi elme eme különös, kedves szüleményeit...
Az olvasó (ha nincs rá kedve és ideje): az ég világon semmit! Vissza

Tartalom

1. Megálló: Beszállás - Képzelet körút
Kreativitás nélkül nincs reklám19
Háromszoros kényszer21
Hogyan működik a kreatív elme?27
Verseny és sziporkázás33
Kultúrát adunk-veszünk39
2. Megálló: Alkotás út
Az isteni szikra43
Új kapcsolatok feltárása45
A klisék felrobbantása53
Mi mindent tud egy jó ötlet?55
2/A. Fakultatív megálló: Ogilvy Drive - Múzeumok
A blickfang születése61
A kreatív forradalom65
A kezdetek bája67
Nemzeti Múzeum71
Ötlet - toplisták83
3. Megálló: Szabadság tér
Gúzsba kötve táncolni89
Vesszőfutás a figyelemért93
A kreatív szabadság határai97
Túlzások és összekacsintások103
Két paradoxon105
Két paradoxon107
4. Megálló: Fantázia Plaza
Minden lehetséges111
A világ újrafogalmazása113
Játékok a képzelet határain125
Az érvek becsomagolása121
Mi lenne, ha?135
4/A. Fakultatív megálló: Gazdagrét - Filmgyár
Kétszázezer jó ötlet141
Korszaknyitó reklámfilmek142
Alapsémák és tendenciák151
Filmes dramaturgiák153
Filmes dramaturgiák155
5. Megálló: Feneketlen tó
A reklámköltészet eszköztára158
Metaforáktól az allegóriákig160
Kimeríthetetlen források167
6. Megálló: Kurázsi körút - Tehetségkutató
Fordítás reklámra171
Kiből lesz a jó kreatív?175
Intelligencia és kreativitás179
6/A. Fakultatív megálló: Kaszásdűlő: Ügynökség
A nagy adrenalin játék181
Az áramlat élmény185
Renitens alkalmazkodóművészek187
7. Megálló: Áhá sugárút
Veszed az adást?196
A tantusz leesése199
Fantáziaképek találkozása201
A képzelőerő mozgósítása205
Győzze meg önmagát!212
8. Megálló: Vidám park
Áhá- haha- és hűha!219
Extrém helyzetek és hétköznapi történetek226
A reklámhumor bőségtára230
Erotika és pikantéria234
9. Megálló: Centrál Park - World Expo
Ötletek, melyek megrengették a világot240
A világ legjelentősebb kampányai242
Örökzöld reklámok242
10. Megálló: Ötletgyár
Serkentett kreativitás255
Brain Storming261
Ötlet maximalizálás263
11. Megálló: Népliget - Fesztivál körút
Eltérített reklámok271
Felszabadult és elszabadult ötletek273
Pimasz és provokatív275
Az ötletek ünnepei279
12. Megálló: Temető
6 T285
Tét, Trend, Tabu287
Teszt, Tender, Team289
13. Megálló: Kilátó
Újfajta párbeszéd295
Újfajta meggyőzés297
Újfajta bizalom301
Végállomás: Körforgalom
Köszönjük az utazást!305

Sas István

Sas István műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Sas István könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem