1.062.515

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az osztályozás és értékelés nemzetközi áttekintése

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Miért tartozott és tartozik az értékelés, mérés, osztályozás, az elméleti és a gyakorlati pedagógia állandóan vitatott "forrongó" kérdései közé? Nagyon nehéz megnyugtató választ adni. Már csak a... Tovább

Előszó

Miért tartozott és tartozik az értékelés, mérés, osztályozás, az elméleti és a gyakorlati pedagógia állandóan vitatott "forrongó" kérdései közé? Nagyon nehéz megnyugtató választ adni. Már csak a kérdés megközelítési módja miatt is, hiszen a társadalmi és a pedagógiai érdekek gyakorta szembekerülnek a természetszerűen jelentkező szubjektivitás miatt. Pedig közös érdekből, a helyes szellemi "energiagazdálkodás" miatt kell éppen ezt elkerülni. Az energiagazdálkodás fogalmát kölcsönvettük a megközelítés objektív jellegének illusztrálására. Az energiagazdálkodásnak nemcsak a források feltárása, hanem a hatásfok növelés is alapkérdése. A szellemi erők szférájában hatásfok méréssel aligha gondolhat valaki arra, hogy pontosan meghatározott objektív mértékkel érzékeltesse a szellemi energiabefektetést és a "hasznosítás" korrelációját. A viszonylatok azonban érzékelhetők. A pedagógiai folyamat szellemi energia-gazdálkodását az iskolai értékelés folyamata, rendszere és módszere érzékelteti és jelzi. Az értékelés rendszerének és módszereinek és a pedagógiai folyamat egészének hatásfoka között egyenes arány áll fenn. Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem