1.053.890

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az Ön vállalkozása és az Euro


Kiadó: Európai Bizottság Magyarországi Delegációja
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 47 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN: 92-828-6077-9
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az euróra való átállás előkészületeinek részeként az Európai Bizottság kezdeményezte egy olyan tanulmány elkészítését, amely az átállás gyakorlati hatásait vizsgálta a kis-, és közepes... Tovább

Előszó

Az euróra való átállás előkészületeinek részeként az Európai Bizottság kezdeményezte egy olyan tanulmány elkészítését, amely az átállás gyakorlati hatásait vizsgálta a kis-, és közepes vállalkozásokra.
15 tagállam 35 különböző méretű, a gazdaság igen különböző ágaiban tevékenykedő KKV-ját választották ki, hogy részt vegyen a tanulmányban. A vállalkozókkal együttműködve felmérést készítettek arról, hogy a Gazdasági és Pénzügyi Unió milyen hatásokat gyakorol majd rájuk. Ezeket a felméréseket használták alapul arra, hogy elkészítsék ezt a gyakorlati útmutatót.
A brosúra célja, hogy segítséget nyújtsunk Önnek az EMU az Ön vállalkozására gyakorolt hatásának felmérésében, és abban, hogy kidolgozhassa a megfelelő euró-megközelítést.
Vissza

Tartalom

Bevezetés 6
Első rész
A Gazdasági és Pénzügyi Unió kihívásai 7
Operatív kihívások 8
Stratégiai kihívások 9
Az EMU-n kívüli társaságok 9
Második rész
Az Euró-lakat megnyitásának kulcsa 11
Első lépés - Az üzleti hatásfelmérés készítése: "Miként befolyásolja az EMU az én stratégiámat és a működésemet?" 11
Második lépés - Hogyan válasszam meg az Euró-megközelítést? 13
Harmadik lépés - Hogyan dolgozzam ki a kiválasztott megközelítés megvalósításához szükséges akciótervet? 13
Projekt menedzsment 14
Harmadik rész
Hatásfelmérési útmutató 15
A vevők területén jelentkező hatás 15
A versenytársak területén jelentkező hatás 22
A termékek és szolgáltatások területén jelentkező hatás 24
A szállítók területén jelentkező hatás 27
A szervezet területén jelentkező hatás 30
Az üzletfelek területén jelentkező hatás 34
Negyedik rész
Hogyan válassza ki a megfelelő euró megközelítést?
Milyen szempontok alapján válassza ki az euró megközelítést? 38
Korai adoptálás 39
Fokozatos adoptálás 40
Késői adoptálás 43
Öt kulcsfontosságú kérdés, amelyeket szem előtt kell tartani 45
Ötödik rész
Hasznos információs források
Euró Info Központok 46
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem