kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 239 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 19 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-17-4427-2 |
Megjegyzés: | A könyv fekete-fehér fotókkal, ábrákkal illusztrált. Tankönyvi szám: 52793. |
Előszó | 5 |
Általános kérdések | 7 |
Kibernetikai szemléletű pedagógiai - programozott oktatás | 11 |
A behaviorizmustól a programozott oktatásig | 20 |
Új irányzatok | 34 |
Algoritmizálás | 34 |
A programozás és az értelmi műveletek szakaszonkénti kialakításának elmélete | 41 |
Az oktatási folyamat makrostrukturálása felé | 44 |
Programtípusok | 51 |
Önállóan fogalmazott válasz programja | 51 |
Feleletválasztásos programok | 72 |
Egyéb kísérletek | 80 |
A programozás technikája | 91 |
A programopzható anyagok és szakterületek | 91 |
A program eszközeinek kidolgozása | 93 |
A tanulók megismerése és a kezdeti teszt | 93 |
A célok meghatározása | 97 |
A tartalom meghatározása | 114 |
A hatékonysági teszt kidolgozása | 114 |
Az anyag strukturálása | 119 |
A RULEG-rendszer | 121 |
Az összetevők szintenkénti elemzésén alapuló strukturálás | 127 |
A Davies-mátrix | 135 |
A program megszerkesztése és érvényességének igazolása | 152 |
A programtípus megválasztása | 152 |
A szekvenciák kidolgozása | 153 |
A program helyesbítése | 179 |
A program érvényességének igazolása | 185 |
Útmutatások a programozott anyagokat felhasználó tanár számára | 186 |
A program kiválasztása | 186 |
Az osztályban folyó tevékenység megszervezése | 187 |
A tanítógépek | 191 |
A tanítógépek: jellemzés és előnyök | 191 |
Komputerek mint tanítógépek | 211 |
A programozott oktatás a román kutatók érdeklődésének homlokterében | 219 |
Zárszó helyett | 222 |
Válogatott bibliográfia | 224 |