kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Felsőoktatási Pedagógiai Kutatóközpont |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Tűzött kötés |
Oldalszám: | 319 oldal |
Sorozatcím: | Felsőoktatási pedagógiai tanulmányok |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 15 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | 1000 példányban jelent meg. |
Bevezetés | 5 |
A hallgató - az oktatás alanya és tárgya | 43 |
A kérdésfelvetésről | 47 |
A hallgató személyisége és szerepfunkciói | 61 |
A tanulás - a hallgató tevékenysége | 80 |
Az oktató irányító funkciói az oktatási folyamatban | 107 |
Az oktató feladatai és funkciói az oktatási folyamat különböző formáiban | 112 |
Az oktató szerepe a jövendő szakemberek pályairányításában | 125 |
Az oktatás reflexív irányításának elvi lehetőségéről | 147 |
A tanulás folyamat eredménye és értékelése | 199 |
A tudás ellenőrzésének célja a felsőoktatási intézményekben. Az osztályozás funkcionális szerepe | 209 |
Az oktatási folyamat eredményének ellenőrzése mint a tanulók ismereteinek és készségeinek diagnosztizálása | 246 |
Az objektivitás és a szubjektivitás dialektikája az ellenőrzésben | 279 |
Irodalom | 303 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.