kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Előszó | 3 |
A felnőttnevelés fejlődésének és a felnőttneveléssel kapcsolatos polgári nézeteknek rövid áttekintése: | |
A felnőttnevelés történeti fejlődésének rövid vázlata | 5 |
A felnőttneveléssel kapcsolatos polgári nézetek történeti áttekintése | 23 |
A felnőttnevelés helye a nevelés rendszerében | |
Az andragógia helye a tudományok rendszerében | 49 |
Az isklarendszerű felnőttnevelés céljai: | |
A fejlődés tendenciái a múltban | 63 |
A reform során kialakuló célok és feladatok | 66 |
Az iskolarendszerű felnőttnevelés távlati tendenciái | 69 |
Felnőtt sajátosságok: | |
Az iskolarendszerű felnőttoktatásban részt vevők társadalmi és életkori összetételének elemzése | 73 |
A felnőtt nevelhetősége. Felnőttkori sajátosságok és nevelés | 81 |
Az iskolai atások másodlagossága | 104 |
A felnőttek élettapasztalatának kialaklása és szerepe az egyén életében és ismeretszerzésében | 107 |
Gondolkodási sajátosságok | 113 |
A tanterv- és tankönyvelmélet felnőtt sajátosságai: | |
A tantervről | 119 |
Tankönyvelméleti kérdések | 125 |
A tanulási-tanítási folyamat: | 135 |
A "súlypont" áthelyezése: tanulási-tanítási folyamat | 156 |
Sajátosságok a tanulási-tanítási folyamatban | 168 |
A didaktikai alapelvek összegezése | 177 |
Értelmezésbeli eltérések: | 183 |
A pedagógus vezető szerepe | 186 |
Az oktatás nevelő jellege | 191 |
A közösségi nevelés leetőségei. Az osztálykollektíva, bizalmi, üzemi kapcsolatok felhasználási módjai | 193 |
Az életkori sajátosságok figyelembevétele és a fokozatosság elve | 194 |
Az aktivitás elve | 194 |
Szervezeti formák és módszerek | 195 |
A dolgozók iskoláinak szervezeti formái | 199 |
Foglalkozási típusok | 203 |
A tanulás-tanítás megszervezése, módszertani eljárásai | 207 |
Felkészülés az órára, óraelemzés | 247 |
Iskolarendszerű felnőttnevelés és népművelés | 253 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.