kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Osiris Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött kemény papírkötés |
Oldalszám: | 356 oldal |
Sorozatcím: | Osiris tankönyvek |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-389-246-5 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrálva. |
Előszó a második kiadáshoz (Csapó Benő) | 7 |
Bevezetés (Csapó Benő) | 11 |
Az iskolai tudás vizsgálatának elméleti keretei és módszerei (Csapó Benő) | 15 |
Az iskolai tudás felszíni rétegei: mit tükröznek az osztályzatok (Csapó Benő) | 45 |
A tesztekkel mérhető tudás (Csíkos Csaba és B. Németh Mária) | 91 |
Iskolai és hasznosítható tudás: a természettudományos ismeretek alkalmazása (B. Németh Mária) | 123 |
Az iskolai és a hétköznapi tudás ellentmondásai: a természettudományos tévképzetek (Korom Erzsébet) | 149 |
Megtanult és megértett matematikatudás (Dobi János) | 177 |
Tudományos és hétköznapi logika: a tanulók deduktív gondolkodása (Vidákovich Tibor) | 201 |
Gondolkodás a bizonytalanról: valószínűség és korrelatív gondolkodás (Csapó Benő) | 231 |
Az új tudás képződésének eszközei: Az induktív gondolkodás (Csapó Benő) | 261 |
A tudás szerveződése az összefüggés-vizsgálatok tükrében (Vidákovich Tibor és Csíkos Csaba) | 291 |
Az iskolai tudás és az oktatás minőségi fejlesztése (Csapó Benő és Korom Erzsébet) | 305 |
Függelék | |
A vizsgálati minták jellemzése | 337 |
A könyvben használt statisztikai számítások | 339 |
A vizsgálathoz használt eszközök | 344 |
Névmutató | 345 |
Tárgymutató | 349 |