kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | ELTE Eötvös Kiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 443 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 16 cm |
ISBN: | 963-463-085-5 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal illusztrált. |
Hunyady György - Mészáros Aranka: Bevezető: Az iskola, mint szociálpszichológiai terep | 5 |
Tanár-diák interakció | 11 |
Buda Béla: Kommunikáció az osztályban: A tanári munka kommunikációs eszközei | 13 |
Síklaki István: A tanári dominancia buktatói. A feleltetés szociolingvisztikai elemzése | 23 |
N. Kollár Katalin: Kognitív disszonancia és az elégtelen jutalom pszichológiája | 40 |
Német Erzsébet: Hogyan jutalmazzunk? A jutalom alkalmazásának előnyei és hátrányai pedagógiában | 54 |
Kőrössy Judit: Az énkép és összefüggése az iskolai teljesítménnyel | 67 |
Szabó Éva: A szociális megismerés alapjelenségei: a személypercepció és az attribúció | 86 |
Sallay Hedvig: Tanári elvárások, visszajelentések és a tanulók ezekre adott reakciói: érvényesül-e, s miként fejti hatását a Pygmalion-effektus? | 102 |
Diákok társas kapcsolatai és a csoportfolyamatok | 113 |
Vajda Zsuzsa: A társas kapcsolatok és a viselkedés fejlődése kisiskoláskortól serdülőkorig | 115 |
Szabó Éva: A csoport fejlődésének és működésének alapmechanizmusai | 130 |
Szabó Laura: Normák az osztályban | 147 |
N. Kollár Katalin: Kooperáció az iskolában | 156 |
Fülöp Márta: Versengés az iskolában | 172 |
Horváth-Szabó Katalin: Az iskolai konfliktusokról | 197 |
A szocializáció lemérhető eredményei | 219 |
Hunyady György: Iskolások társadalomképének átrendeződése a rendszerváltás időszakában | 221 |
Bugán Antal: Az értékfelfogás alakulása a szocializáció folyamatában | 235 |
A pedagógus és hatékonyságának eszközei | 245 |
Járó Katalin: Szövetségben a közönséggel - Az osztályfőnöki mesterség társadalomlélektani nézőpontból | 247 |
Zétényi Ágnes: A tanár, mint vezető: vezetési stílusok | 269 |
Zétényi Ágnes: A hatékony tanár | 284 |
Mészáros Aranka: Az osztály csoportszerkezete és hatékonysága | 293 |
Páskuné Kiss Judit: Kommunikációfejlesztés a tanítási órán | 316 |
Kósáné Ormai Vera: Mit üzen Gordon a pedagógusoknak? | 326 |
Magyar Judit: Lehet-e örömmel tanítani, nevelni? A Tranzakcióanalízis (TA) a pedagógiában | 336 |
Oláh Zsuzsanna: Játszmák az oktatásban | 354 |
Az iskolai szervezet és a pszichológus | 379 |
Serfőző Mónika: Az iskola szervezeti kultúrája | 381 |
Barlainé Bornemissza Katalin: Szervezetfejlesztés a Bárczi Géza utcai Iskola 16 éves történetében | 298 |
Bagdy Emőke: Pedagógusok mentálhigiénés multipikátor képzése: egy iskolai mentálhigiénés modell alkalmazási tapasztalatai | 412 |
Martonné Tamás Márta: Pedagógusok és pszichológusok együttműködési lehetőségei, különös tekintettel az iskolapszichológus munkájára | 432 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.