1.055.325

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az Internet üzleti alkalmazásai

Hogyan formálja át a vállalatokat az elektronikus szupersztráda

Szerző
Fordító

Kiadó: Műszaki Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 217 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-16-1080-2
Megjegyzés: Tankönyvi száma: 10 309/30. Fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A magyar könyvpiacon sok, az Internetet gyakorlati, felhasználói szinten magyarázó kiadvánnyal találkozhatott már az Olvasó. A Műszaki Könyvkiadó jóvoltából ez a kiadvány az első hazánkban, amelyik... Tovább

Előszó

A magyar könyvpiacon sok, az Internetet gyakorlati, felhasználói szinten magyarázó kiadvánnyal találkozhatott már az Olvasó. A Műszaki Könyvkiadó jóvoltából ez a kiadvány az első hazánkban, amelyik az Internetet a gazdasági, üzleti oldalról közelíti meg. A vállalatok stratégiai szemléletű vezetése a versenyelőny megszerzésére irányul. Lehet ez hatásosabb marketingmunka, a vásárlóval létesített kapcsolat gondosabb ápolása, a kutatás-fejlesztés felgyorsítása, stratégiai szövetség kötése esetén a felek kommunikációjának gördülékenyebbé tétele. Mint az bizonyára ismert, az Internet kezdetben kizárólag az egyetemek és kutatóintézetek közötti kommunikációt támogatta, az üzleti alkalmazást nem. Miután engedélyezték az üzleti felhasználását, sok cég kért és kapott Internet-hozzáférést, de ezt csak egy eszköznek tekintették a sok közül (pl., a marketing-szakember csak egy új médiának, ahol reklámozhat), nem pedig a vállalati stratégiát formáló erőnek; ami pedig sok félreértésre adott okot a marketingszakembernek és a vállalatvezetésnek egyaránt. Azt, hogy az Internet-társadalom már az üzleti felhasználás előtt is rendelkezett egy kultúrával, első látásra talán nehéz megérteni egy olyan embernek, aki nem a Háló mögött lévő egyéneket látja, hanem csak a számítógépeket. Gyakran hangoztatják, hogy az Internet szabad világ. Jelenleg nem hasonlít semmire, ami a fogyasztói társadalomban ismert. Bár az arculat az utóbbi években megváltozott, és tovább változik, a kritikákat jórészt a nem megfelelő üzleti alkalmazások válthatták ki. Cége akkor lesz sikeres az Interneten, ha megteszi azt a kezdőlépést, amit egy idegen országban létesítendő üzleti kapcsolat előtt is megtenne - meg kell ismernie és el kell fogadnia kultúráját.
Az Internet sikeres üzleti alkalmazásának másik alapfeltétele a vállalatvezetés elkötelezettsége. A magyar cégvezetőknek szükségük van a sikeres üzleti alkalmazások példáinak bemutatására, ugyanúgy, ahogyan az elkerülendő buktatókra is.
Az Internet mint a vállalati információstratégia eszköze azért kaphat kiemelt fontosságot hazánkban, mivel a fejlett nyugat cégei is csak most, velünk egy időben tanulják meg a Világháló felhasználását. Vissza

Tartalom

Előszó a magyar kiadáshoz7
Előszó a második angol kiadáshoz8
A hálózati információ világa9
Lépjünk az Internetre10
Összekötve a jövővel12
A hálózati információ menedzselése lentről felfelé16
Az Internet és az üzlet19
Internet-útmutató vezetők számára23
Az Internet alapjai25
Jobb üzleti erőforrások37
Versenyelőnyök keresése42
Az asztali számítógép mint világfalu48
A multinacionális cégek és az Internet52
Új ablakok a világra67
Otthon és a munkában70
Világméretű kihívás72
Nyúlj ki és érj el mindenkit!74
Az összekapcsolódástól a kommunikációig78
Az intermarketing művészete80
Marketing mindenki és egyvalaki számára85
A megvalósítás89
Következtetések95
A kutatás és fejlesztés átalakítása97
A tudományos felfedezések irányában101
Élenjáró műszaki megoldások105
Hatékony fejlesztői csapatok110
Virtuális könyvtárak113
Az új alapok117
Vevőkapcsolat120
Folyamatos kapcsolattartás a vevőkkel122
Kialakulóban az elektronikus piac124
Elektronikus kiadványok134
Értékesítés után kiterjesztett vevőszolgálat136
Következtetések140
A vállalkozói szempontok142
Carl Malamud és az Internet Talk Radio149
Terry Brainerd Chadwick és az InfoQuest151
Philip Wintering és az American Cybercasting152
Brad Templeton és a ClariNet154
Michael Strangelove és a Strangelove Press155
A következő lépés157
A hálózat működtetése158
A cél elérése: öt könnyű darab163
Az adatbiztonság ellenőrzése171
Az összeköttetések hátterében: a postamester tevékenysége172
Az együttműködés178
A honlap és a versenyelőny180
A honlapversenyelőny meghatározása182
Az üzleti Web-háló: az újfajta kereskedelem185
A Web-épület alapozása189
Az elérési lehetőségek194
A stratégia megvalósítása: példák WWW-re198
Következtetések204
Előretekintés206
A következő szakasz: mindig lesz Internet?206
A legkeresettebb dolgok listája208
Mi következik ezután?210
A függelék212
B függelék213
C függelék216

Mary J. Cronin

Mary J. Cronin műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Mary J. Cronin könyvek, művek
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Az Internet üzleti alkalmazásai
Állapot:
1.890 Ft
940 ,-Ft 50
8 pont kapható
Kosárba