1.062.077

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az európai vasutak reformja az ezredfordulón

Válogatás a nemzetközi szakirodalomból

Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Az infrastruktúra tulajdon és a vasúti közlekedés üzemeltetése közötti szétválasztás Európában már mintegy tíz éve folyamatban van. Miért is következett be a nemzeti vasúttársaságok szervezetének... Tovább

Előszó

Az infrastruktúra tulajdon és a vasúti közlekedés üzemeltetése közötti szétválasztás Európában már mintegy tíz éve folyamatban van. Miért is következett be a nemzeti vasúttársaságok szervezetének ez a radikális átalakítása?
Az elfogadott közösségi gondolat az Európai Unióban az, hogy a vasútvállalatok egységes szervezete már nem teszi lehetővé az ügyfelek különböző körei által igényelt változatos szolgáltatások fejlesztését.
Ezek a nemzeti vállalatok a nemzeti vasúti közlekedési piacon monopol helyzetben voltak. Az EU véleménye szerint csak az infrastruktúra és az üzemeltetés szétválasztása teszi lehetővé ugyanazon az infrastruktúrán a különböző vasútüzemeltetők versenyét és a vasúti közlekedés fejlődését... Vissza

Tartalom

Bevezetés5
Nyugat-európai országok
Ausztria7
Franciaország12
Hollandia16
Nagy-Britannia20
Németország24
Olaszország29
Svájc34
Svédország41
Közép- és kelet-európai országok
Bulgária45
Csehország47
Észtország53
Lengyelország58
Lettország61
Oroszország65
Románia68
Szlovákia72
Szlovénia78
Közép- és kelet-európai vasutak81
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem