1.067.029

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az erdei iskola szervezésének helyzete és fejlesztése Borsod-Abaúj-Zemplén megyében

Szerző
Szerkesztő
Miskolc
Kiadó: Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Környezeti Nevelők Egyesülete
Kiadás helye: Miskolc
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 61 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 20 cm x 13 cm
ISBN: 963-214-815-0
Megjegyzés: Színes és fekete-fehér ábrákkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A szerzők azzal a céllal állították össze a kiadványt, hogy segítséget nyújtsanak az erdei iskola szervezéséhez. Borsod-Abaúj-Zemplén megyei felmérésre alapozva alakították ki a helyzetképet és... Tovább

Előszó

A szerzők azzal a céllal állították össze a kiadványt, hogy segítséget nyújtsanak az erdei iskola szervezéséhez. Borsod-Abaúj-Zemplén megyei felmérésre alapozva alakították ki a helyzetképet és fogalmazták meg a megyei/iskolai stratégiát. A felmérés a következő kérdésekre keresett választ:
> Milyen kompetenciákkal, feltételekkel rendelkeznek az oktatási intézmények az erdei iskola szervezéséhez.
> Kapcsolatrendszerüket kikkel és hogyan bővíthetik a jövőben.
> Az információszerzésre és a kommunikációra, valamint a fejlesztésre milyen lehetőségeik vannak.
> Van-e igény a pedagógusok, tanulók, szülők körében ennek az oktatási-nevelési területnek a kihasználására.
> Kapnak-e ehhez megfelelő támogatást.
> A megyében / térségben kinek a segítségére, együttműködésére számíthatnak.
A helyzetelemzés és a stratégia minőségfejlesztő rendszer alapján készült.
A helyzetelemzés alapul szolgált a megyei stratégia kialakításához, melyet ajánlások formájában foglaltak össze a szerzők. Az erdei iskola szervezésének intézményi stratégiáját is bemutatja a kiadvány, a tervezés - végrehajtás - értékelés - korrekció logika szerint.
A mellékletekben a kérdőívről, törvényi háttérről, az erdei iskola szolgáltatókról, segítő partnerekről szerezhetők bővebb információk.
A kiadvány a Borsod-Abaúj-Zemplén megyei felmérési adatokat mutatja be, de a szerzők szándéka szerint modell értékű lehet és mindenkinek segítséget nyújthat. Vissza

Tartalom

1.) Erdei iskola - környezeti nevelés
1.1. Az erdei iskola fogalma
1.2. Az erdei iskola jellemzői
1.3. Az erdei iskola szervezésének törvényi háttere
2.) A felmérés bemutatása
2.1. A kérdőív
2.2. Értékelési struktúra
3.) Helyzetkép az erdei iskola szervezéséről
4.) Az erdei iskola szervezésének intézményi fejlesztési stratégiája
4.1. Tervezés
4.2. Megvalósítás
4.3. Ellenőrzés, Értékelés
4.4. Korrekció
5.) Az erdei iskola szervezésének megyei fejlesztési stratégiája
Ajánlások az erdei iskolázást megvalósító és segítő partnereknek
5.1. Oktatási intézményeknek
5.2. Döntéshozóknak
5.3. Fenntartóknak
5.4. Segítő partnereknek
6.) Mellékletek
6.1. Kérdőív
6.2. Törvényi háttér (vonatkozó törvény részek)
6.3. Hasznos információk
Erdei iskola lehetőségek jegyzéke Borsod-Abaúj-Zemplén
megyében
Civil szervezetek, Oktatóközpontok elérhetősége Borsod-Abaúj-Zemplén megyében
7.) Felhasznált és ajánlott irodalom
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem