kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Nemzeti Tankönyvkiadó Rt. |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 224 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 28 cm x 20 cm |
ISBN: | 963-19-3459-4 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér illusztrációkkal. Tankönyvi szám: 83295. |
Mottó | 3 |
Az erdei iskola hasznos könyve | 5 |
Erdei iskola | 6 |
Fenntartható fejlődés, környezeti nevelés, erdei iskola | 7 |
Az erdei iskola szerepe a hazai oktató-nevelő munkában | 10 |
A környezeti nevelés céljainak, módszereinek alakulása | 11 |
Az Országos Erdei iskola Program történései 2000-2002 | 13 |
I. fejezet | 15 |
Az erdei iskola a nevelés és oktatás sajátos színtere | 17 |
II. fejezet | 25 |
1995. évi LIII. törvény | 27 |
211/1997. (XII.26.) korm. rendelet | 27 |
1996. évi LIII. törvény | 28 |
Nemzeti Környezetvédelmi Program | 29 |
III. fejezet | 35 |
Együttműködési megállapodás | 37 |
Környezeti Nevelési Koncepció 2001-2002 | 40 |
IV. fejezet | 45 |
A környezeti nevelés helyi szintű tervezése | 47 |
Szentendre Város Önkormányzatának tervéből 1999-2005 | 50 |
A Templomdombi Általános Iskola Pedagógiai Programjából | 51 |
A Templomdombi Általános Iskola erdei iskola programja | 56 |
V. fejezet | 59 |
A gondolattól a megvalósításig | 61 |
Az erdei iskola tervezése | 64 |
VI. fejezet | 67 |
Szakszerűség és minőség az erdei iskola tervezésében | 69 |
Az Erdei Iskola Szakmai Program minőségbiztosítási folyamatábrái | 70 |
VII. fejezet | 73 |
Tanítási projektek az erdei iskolában | 75 |
A projekt mindig valami rendkívüli | 77 |
Amíg egy tanítási projekt megvalósul | 80 |
Átölelt a pataktündér | 85 |
Egy adott tájegység múltbéli és jelenvaló történetének, társadalmi, szociális helyzetének és életmódjának feltárása az erdei iskolában a projektoktatás módszerével | 87 |
A viselkedés és a környezetkultúra programja | 89 |
Erdőtündér a barátom | 94 |
Erdei iskola Ráckevén | 97 |
Egy bajai általános iskola erdei iskola programja | 99 |
A szentesi Klauzál Gábor Általános Iskola erdei iskola programja | 106 |
VIII. fejezet | 123 |
A vállalkozók szerepvállalása az erdei iskola mozgalomban | 125 |
Az erdei iskola szolgáltatások minősítési szempontjai | 127 |
Az erdei iskola mint szolgáltatás | 128 |
Erdei iskola szolgáltatásra alkalmas ideális objektum | 130 |
Az erdei iskola szolgáltatások minősítési rendszere | 131 |
Visegrádon, az Akadémia Üdülőben a következő programot kínálja a szolgáltató | 133 |
Erdei iskola program Mátraszentistvánon | 139 |
IX. fejezet | 145 |
Az erdei iskola költségei, a lehetséges források | 147 |
Az erdei iskola pályázatok tanulsága | 149 |
Pályázatírási, forrásszervezési tanácsok iskolák, tanárok számára | 150 |
Pályázati minta | 153 |
X. fejezet | 157 |
Az Országos Erdészeti Egyesület erdészeti erdei iskola szakosztályának programja | 159 |
A Délalföldi Erdészeti Részvénytársaság erdei iskola programjából | 161 |
Mecseki Erdészeti Részvénytársaság erdei iskola programjai Mókus-suli | 169 |
Akikhez segítségért fordulhatunk | 171 |
A nemzeti parkok szerepe az erdei iskolákban | 173 |
A civil szervezetek szerepe az erdei iskolák fejődésében és megvalósításában | 179 |
A Soros Alapítvány "Egy iskola - egy falu" programjában kialakított erdei iskolák | 180 |
"Vackor" | 181 |
Az Erdei iskola Alapítvány | 183 |
Megújuló vagy sem? | 184 |
Tedd nyilvánossá! | 189 |
Az eredeti út | 194 |
A Környezet- és Természetvédelmi Oktatóközpontok Országos Szövetsége (KOKOSZ) oktatóközpontjainak erdei iskolával kapcsolatos szolgáltatásai | 198 |
A KOKOSZ oktatóközpontok által nyújtott erdei iskola szolgáltatások | 199 |
XI. fejezet | 203 |
Akkreditált tanfolyamok | 205 |
A KOKOSZ oktatóközpontok akkreditált tanfolyamai | 211 |
XII. fejezet | 213 |
Ajánlott szakirodalom | 215 |
Szakmai kapcsolatok | 218 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.