kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Szerzői magánkiadás |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 310 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 15 cm |
ISBN: | 963-500-128-2 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér illusztrációkkal. |
Bevezetés | 13 |
Favete linguis! | 17 |
A nagy készülődés | 19 |
Linguis animisque favete! | 20 |
Mit gondol a tanár és a tanárnő? | 25 |
A tanár és a diák egymásra néz | 27 |
A tanár beszélni kezd | 29 |
Beszélnek a diákok | 31 |
Az iskola "rabszolgája" | 33 |
Vallanak a diákok | 34 |
"Nem igaz, hogy nem nő a jó" | 37 |
Lehet-e a tanár a diák barátja? | 39 |
Az osztályfőnök szavai | 41 |
Hogy lehet a tanár az én barátom? | 42 |
És mit ad Neked a tanárod? | 43 |
Kit válasszak barátomnak? | 47 |
Üzlet vagy barátság? | 49 |
Önzetlen hű barát | 50 |
Amikre ügyelned kell | 51 |
Igazságtalanok a tanárok? | 55 |
A tanárok is vétenek az igazság ellen | 57 |
Készakarva? | 58 |
Álarccal az iskolában | 63 |
Keresem az álarcomat | 65 |
Letépem álarcomat | 69 |
Szigorú - vagy elnéző tanár? | 73 |
"Diáknyúzó tanárok" | 75 |
"Bandi bácsi" óráján | 77 |
A konferencia rejtelmei | 78 |
"Ítél" a szigorú tanár | 79 |
"Ítél" az elnéző tanár | 81 |
"Ítél" az élet | 83 |
Öregdiákok véleménye | 85 |
Ahogyan a diákok látják | 88 |
Hogyan tanulok okosan? | 91 |
A tanulás műhelytitkai | 93 |
Magamban olvassak, vagy hangosan tanuljak? | 100 |
Magoljak, vagy tartalmat tanuljak? | 101 |
Villám- vagy csigatanulás-e a helyes? | 102 |
Ismétlés a tudás igazi titka | 104 |
Hogyan osszam be tanulásom idejét? | 109 |
A hiúság áldozata | 116 |
Játszva tanulás | 119 |
Miért nem szeretnek engem? | 123 |
A népszerűség titka és akadályai | 125 |
Nekem semmi sem sikerül | 139 |
Peches diák vagyok | 141 |
Agyonhallgatott tehetség | 143 |
Lámpalázam van | 146 |
A lámpaláz okai | 148 |
Gyakorlati tanácsok | 153 |
Miért nem tudsz felelni? | 161 |
Gátlások a felelésben | 165 |
Hogyan feleljek? | 165 |
Sikerül majd, mert akarom | 169 |
A "jó tanuló" | 175 |
Az osztálytársak szemüvegén | 177 |
Kinek van igaza? | 180 |
A "jeles" napszámosai | 183 |
Akinek ölébe hull a jeles | 186 |
Jó tanuló-példaképem | 188 |
Jókedvű diákok | 193 |
Diákcsínyek cselszövői | 195 |
Visszafelé is elsülhet | 197 |
Ne légy borúlátó | 199 |
A jókedv varázsszerei | 204 |
Miért nem értenek meg szüleim? | 217 |
Miért ölik meg örömömet? | 219 |
Nem nézhetek leányra? | 225 |
Hogyan nézz a leányra? | 233 |
Komolyan neveld Magad! | 237 |
Nekem is van önérzetem! | 240 |
Hogyan neveld Magad a helyes önérzetre? | 250 |
Pályaválasztás | 265 |
Mi legyek? | 267 |
Az iskolatípusok | 267 |
A választható pályák | 268 |
És ha nem vesznek fel? | 269 |
Az életpályák követelményei | 270 |
Ki vagyok? | 272 |
Nevelhetem magam én is? | 273 |
Példaképeim | 276 |
Rajtam a sor | 278 |
Mit szólnak pályaválasztásomhoz szüleim? | 279 |
Munka-tanulás | 282 |
Protekció | 286 |
Életcélok | 287 |
Pénz? | 287 |
Karrier? | 289 |
Akiknek nincs céljuk | 290 |
Boldogság | 292 |
Üres a fészek | 299 |
Most mi következünk | 301 |
Légy hálás tanáraidnak! | 304 |
"Föl, föl fiúk, csak semmi félelem! | 307 |