kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Közúti Közlekedési Tudományos Kutató Intézet |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Fűzött papírkötés |
Oldalszám: | 141 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 29 cm x 21 cm |
ISBN: | 963-601-017-x |
Előszó | 9 |
Bevezetés | 11 |
Az elővárosi autóbuszközlekedés feladata | 13 |
Agglomeráció és agglomerációs központ fogalma | 13 |
Előváros, peremváros | 14 |
Az elővárosi autóbuszközlekedés jellemzőinek és fogalmának meghatározása | 17 |
A környéki és elővárosi autóbuszvonalak hosszúság-szerinti alakulásának vizsgálata | 19 |
A környéki és elővárosi autóbuszvonalak járatszám-szerinti alakulásának vizsgálata | 22 |
A környéki és elővárosi autóbuszvonalak hosszúság és járatsűrűség - mint két változó - szerinti eloszlásának elemzése | 26 |
A környéki és elővárosi autóbuszközlekedési vonalakon kialakult menetrend-szerinti sebességek | 27 |
A környéki és elővárosi autóbuszközlekedési vonalakon kialakult megállótávolságok | 28 |
Az elővárosi autóbuszközlekedés színvonalkövetelményeinek meghatározása típusmodellek segítségével | 31 |
Az elővárosi autóbuszközlekedési vonal általános verbális modellje | 32 |
Az általános modell alapján felállított típusmodellek | 33 |
Fővárosi "F" típusú elővárosi autóbuszközlekedési vonalak verbális modelljei | 33 |
Nagyvárosi "N" típusú elővárosi autóbuszközlekedési vonalak verbális modelljei | 34 |
A típusmodellek gyakorlati alkalmazása | 36 |
A hazai elővárosi autóbuszhálózat feltárása, helyzetének elemzése a modellekben meghatározott színvonalparaméterek alapján | 37 |
A hazai elővárosi autóbuszközlekedés perspektivikus fejlődésének vizsgálata a településfejlesztési tervek tükrében | 41 |
Az elővárosi autóbuszközlekedés-fejlesztés főbb irányainak kidolgozása, a felmerülő elvi és gyakorlati problémák bemutatásával | 49 |
Az elővárosi autóbuszközlekedés üzemidejével kapcsolato fejlesztési igény | 50 |
Az elővárosi autóbuszközlekedés járatsűrűségével kapcsolatos fejlesztési igény | 50 |
Az elővárosi autóbuszközlekedés fejlesztés kapcsolata a férőhelykihasználással | 51 |
Az elővárosi autóbuszközlekedés fejlesztési feladatai az utazási sebesség vonatkozásában | 57 |
Az elővárosi autóbuszállomány fejlesztési kérdései | 58 |
Az elővárosi autóbuszközlekedés fejlesztési igénye a forgalmi létesítmények vonatkozásában | 58 |
Az elővárosi közlekedés atuóbusztípusának kiválasztása | 59 |
Az elővárosi és autóbuszállomány műszaki és üzemeltetési követelményei a hazai és külföldi irodalmak alapján | 59 |
A hazai és külföldi elővárosi autóbusztípusok rövid jellemzése | 65 |
Egyes főbb hazai típusok rövid áttekintése | 65 |
Külföldi típusok főbb jellemző | 67 |
A hazai elővárosi autóbuszközlekedésben kialakult jellemzők | 69 |
Irodalom | 72 |
Mellékletek | |
A hazai elővárosi autóbuszvonalak és azok jellemzői megyei bontásban | 75 |
Baranya megye | 77 |
Bács-Kiskun megye | 80 |
Békés megye | 83 |
Borsod-Abaúj-Zemplén megye | 85 |
Csongrád megye | 88 |
Fejér megye | 91 |
Győr-Sopron megye | 94 |
Hajdú-Bihar megye | 97 |
Heves megye | 100 |
Komárom megye | 103 |
Nógrád megye | 106 |
Pest megye | 109 |
Somogy megye | 118 |
Szabolcs-Szatmár megye | 121 |
Szolnok megye | 124 |
Tolna megye | 126 |
Vas megye | 129 |
Veszprém megye | 131 |
Zala megye | 134 |
Függelék | |
Eddig megjelent KÖTUKI kiadványok | 139 |
Ábrajegyzék | |
Táblázatjegyzék |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.