1.062.077

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az elégedett vevő a legjobb reklám

A pozitív szájreklám ereje

Szerző
Fordító
Budapest
Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 128 oldal
Sorozatcím: Marketing
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 18 cm x 12 cm
ISBN: 963-9197-40-8
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Ha tétovázunk, megvegyünk-e valamit, minek van nagyobb súlya: egy szellemes és látványos tévéreklámnak, vagy egy ismerősünk rövidke mondatának: "Én már vettem! Csodálatosan működik!"? Nem vitás, ezekkel a szavakkal egyetlen médiareklám sem versenyezhet. Első kézből származó, hiteles tapasztalatot közvetítenek, míg a médiareklámokról úgy érezzük, pénzért dicsérik a portékát - nem mindig ragaszkodva a tényekhez.
Kétségtelen: a szájreklámnál nincs hatékonyabb szószólója egy terméknek vagy egy szolgáltatásnál. Érthető, hiszen mindenütt jelen van, és észrevétlenül hat. Ebben van az ereje. De ezzel a "lopakodó jelenléttel" magyarázható az is, hogy még Amerikában is csak nemrég kezdtek megjelenni szájreklámmal foglalkozó könyvek. Ezek között Az elégedett vevő a legjobb reklám előkelő helyet foglal el. Kiemelkedő erénye, hogy gyakorlatias, világos és rendszeres. Közel 200 olyan módszert mutat be, amellyel pozitív szájreklámot hívhatunk életre elégedett vevőink és ügyfeleink körében,... Tovább

Fülszöveg

Ha tétovázunk, megvegyünk-e valamit, minek van nagyobb súlya: egy szellemes és látványos tévéreklámnak, vagy egy ismerősünk rövidke mondatának: "Én már vettem! Csodálatosan működik!"? Nem vitás, ezekkel a szavakkal egyetlen médiareklám sem versenyezhet. Első kézből származó, hiteles tapasztalatot közvetítenek, míg a médiareklámokról úgy érezzük, pénzért dicsérik a portékát - nem mindig ragaszkodva a tényekhez.
Kétségtelen: a szájreklámnál nincs hatékonyabb szószólója egy terméknek vagy egy szolgáltatásnál. Érthető, hiszen mindenütt jelen van, és észrevétlenül hat. Ebben van az ereje. De ezzel a "lopakodó jelenléttel" magyarázható az is, hogy még Amerikában is csak nemrég kezdtek megjelenni szájreklámmal foglalkozó könyvek. Ezek között Az elégedett vevő a legjobb reklám előkelő helyet foglal el. Kiemelkedő erénye, hogy gyakorlatias, világos és rendszeres. Közel 200 olyan módszert mutat be, amellyel pozitív szájreklámot hívhatunk életre elégedett vevőink és ügyfeleink körében, illetve elejét vehetjük a negatív szájreklám kialakulásának és terjedésének.
Kikhez szól a könyv? Mindenkihez, aki növelni akarja cégének részesedését a piacon. De különösen sokat nyújthat a kisvállalkozóknak, mert túl azon, hogy hatékony, a szájreklám olcsó is. Költségtakarékos és eredményes - ez teszi a tudatosan irányított szájreklámot a vállalkozási siker nélkülözhetetlen eszközévé. Vissza

Tartalom

Egy irodában ellesett beszélgetés5
Háttér6
Képzeljük magunk elé ezeket az ötleteket, és beszéljünk ezekről a gondolatokról!12
Halljuk meg őket!
Vevőink kommunikálnk16
Nézzük őket!
Vevőink reagálnak30
Kérjük ki a véleményüket!
Vevőinknek is vannak ötleteik40
Jutalmazzuk meg őket!
Vevőink megérdemlik az elismerést54
Tájékoztassuk őket!
Vevőink üzletünk részei70
Lepjük meg őket!
Vevőink beszélni fognak a szokatlan megoldásokról80
Néhány alkalmazási példa88
Zárszóként93
Az egyes ötletek ABC-sorrendben97
A könyvről és a szerzőiről105
Bibliográfiai jegyzetek108
Tárgymutató123
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Az elégedett vevő a legjobb reklám
Állapot:
980 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba