1.063.133

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az eladás művészete

Szerző
Budapest
Kiadó: Szerzői kiadás
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Könyvkötői kötés
Oldalszám: 160 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 19 cm x 13 cm
ISBN:
Megjegyzés: Hungária Nyomda R. T. nyomása, Budapest.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

E könyv megírásánál az a cél vezetett, hogy a magyar kereskedelemnek és a magyar kereskedőnek szolgálatára, segítségére legyek.
A leírt gondolatok és ötletek legnagyobb része nem hathat az... Tovább

Előszó

E könyv megírásánál az a cél vezetett, hogy a magyar kereskedelemnek és a magyar kereskedőnek szolgálatára, segítségére legyek.
A leírt gondolatok és ötletek legnagyobb része nem hathat az újdonság ingerével, mert hiszen a kereskedelemnek és a kereskedők ténykedéseinek évezredes múltja van, aminek következtében e sorok írója nem lehet annak prófétája. Az e könyvben összefoglalt és rendszeresített megállapítások, valamint az azokhoz fűzött kritikai magyarázatok csupán arra valók, hogy összesítését képezzék azoknak az irányelveknek, amelyek megtartása minden kereskedőnek hivatásbeli kötelessége saját magával szemben. Meggyőződésem, hogy ez a könyv hézagpótló szükségesség, még akkor is, ha feltételezem azt, hogy minden kereskedő tudatában van az ebben a könyvben írottaknak s a könyv keretében foglalt megállapításoknak, mivel ebben az esetben az ilyen kereskedőnél e könyv emlékeztető útmutatóul vagy ha úgy tetszik, kézikönyvként szolgál.
Azonban sajnos, ezen feltételezésemnél inkább vezet az olvasóval szemben kötelező udvariasság, mint a tapasztalat. Vissza

Tartalom

Bevezetés 7
ELSŐ RÉSZ
A KICSINYBENI ELADÁS MŰVÉSZETE
A kereskedőtől megkívánt képességek 15
A detailkereskedő 20
A vevő üdvözlése és kezelése 24
A bizalmi krízis áthidalása 32
Az eladó öltözködése, modora, viselkedése 35
A vevő állandósítása, megtartása 38
Az árkérdés 45
MÁSODIK RÉSZ
AZ ELADÁS MŰVÉSZETÉNEK SEGÉDESZKÖZEI
Az eladás művészetének segédeszközei 55
Reklámtevékenység (propaganda) 57
A kirakat (külső és belső) jelentősége 61
A hirdetés jelentősége 67
A hirdetés technikája 72
Az eladás megszervezése 77
Az elárusítószemélyzet fontossága 80
Az összehasonlító működés 86
Az akvizíciós működés 99
Kirakatrendezés
Hogyan kell kirakatot rendezni? 95
Díszletes kirakatok 98
A szemfogé 99
A kirakat gyakorlati elkészítése 100
A kirakatállványokról 102
Külföldi kirakatok 104
Gyakorlati útmutatások 108
Világítási kérdések 113
Üzlethelyiségek világítása 114
Kirakatvilágítás 121
A jó kirakatvilágítás gazdasági jelentősége 122
Káprázás 122
Tükröződés 123
Figyelemelvonás 123
Kontraszthatás 124
Árnyékhatás 125
Világítótestek elhelyezése 125
Az üzlethelyiségtől el nem különített kirakatok 126
A világítóreklám 128
HARMADIK RÉSZ
A NAGYBANI ELADÁS MŰVÉSZETE
A kereskedelmi utazó jelentősége 139
Milyen legyen az utazó és hogyan közeledjen a vevőhöz 141
A minta és a megrendelés nagysága 144
Mit beszéljen az utazó. - Mit beszéljen a vevő 147
Uj vevők szerzése
Az utazás fizikai és szellemi állapotának jelentősége 156
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem