kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 135 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | 963-177-628-X |
Megjegyzés: | Ábrákkal illusztrált. Tankönyvi szám: 52694. |
Bevezetés | 5 |
Az audiovizuális eszközök és anyagok helye a tanítási-tanulási folyamatban | 9 |
Az oktatás rendszerének vizsgálatai és a magyar taneszközhasználat története | 9 |
A pedagógus megváltozott és megnövekedett szerepe a tanítási-tanulási folyamatban | 16 |
Az audiovizuális eszközök és anyagok csoortosítása és fejlődése | 26 |
Az oktatástechológia és az oktatástechnika helye és szerepe a neveléstudomány rendszerében | 35 |
Az oktatástechnológia fejlődési irányzatainak vizsgálata | 42 |
Az audiovizuális kommunikáció alapfogalmai és feltételei | 47 |
Az audiovizuális kommunikáció alapfogalmai | 47 |
Az információmennyiség pedagógiai értelmezése | 47 |
Redundancia | 49 |
Az auditív és vizuális médiumok sajátosságai | 49 |
A többcsatornás információközlés | 51 |
A tanulói aktivitás és kreativitás | 54 |
A médiumok kiválasztása | 57 |
Az audiovizuális eszközökkel és anyagaokkal végzett hazai és külföldi hatékonyságvizsgálatok eredményei, tanulságai | 65 |
Hatékonyságvizsgálat az elektrotechnika tantárgyban | 77 |
Az 1977-78. évi vizsgálat elemzése | 92 |
Az 1978-79. évi vizsgálat elemzése | 106 |
Következtetések | 117 |
Melléklet | 119 |
Jegyzetek | 121 |
Irodalomjegyzék | 122 |
Függelék | 122 |