1.062.077

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Az adaptív-elfogadó iskola koncepciója

Szerző
Szerkesztő
Lektor
Budapest
Kiadó: Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 224 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 978-963-682-686-4
Megjegyzés: Néhány színes fotóval.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


A könyv, amit a kezében tart az Olvasó, a változó, átalakuló iskoláról szól, amelyet számos kihívás ér a 21. században: olyan iskolákról írunk, amelyek válaszolni akarnak e kihívásokra, valamint az ő gyakorlatukban és a korszerű elméletekben egyaránt gyökerező koncepcióról, amely segíthet a válaszadásban. Hogyan válhat egy iskola adaptív, elfogadó intézménnyé? És legfőképp: miért váljon azzá? - erre kerestük a választ abban a kétéves kutatásban, mely bár lezárult, de az eredményeként megszülető elméleti koncepció nem lezárt: inkább továbbgondolandó.
A koncepcióhoz kapcsolódó gyakorlati példáink, történeteink hősei maguk az iskolák, amelyek különböző fejlődési utakat járnak be, és gondolkodni mernek olyan kérdésekről, amelyekről ritkán szoktunk: a tanulóról és tanulásról, adaptivitásról és identitásról, közösségről és hálózatokról, kategóriákról és inklúzióról. Bízunk benne, hogy az iskola ügye iránt elkötelezett olvasók is velünk tartanak a bátor kérdésfelvetés és válaszkeresés... Tovább

Fülszöveg


A könyv, amit a kezében tart az Olvasó, a változó, átalakuló iskoláról szól, amelyet számos kihívás ér a 21. században: olyan iskolákról írunk, amelyek válaszolni akarnak e kihívásokra, valamint az ő gyakorlatukban és a korszerű elméletekben egyaránt gyökerező koncepcióról, amely segíthet a válaszadásban. Hogyan válhat egy iskola adaptív, elfogadó intézménnyé? És legfőképp: miért váljon azzá? - erre kerestük a választ abban a kétéves kutatásban, mely bár lezárult, de az eredményeként megszülető elméleti koncepció nem lezárt: inkább továbbgondolandó.
A koncepcióhoz kapcsolódó gyakorlati példáink, történeteink hősei maguk az iskolák, amelyek különböző fejlődési utakat járnak be, és gondolkodni mernek olyan kérdésekről, amelyekről ritkán szoktunk: a tanulóról és tanulásról, adaptivitásról és identitásról, közösségről és hálózatokról, kategóriákról és inklúzióról. Bízunk benne, hogy az iskola ügye iránt elkötelezett olvasók is velünk tartanak a bátor kérdésfelvetés és válaszkeresés útján. Vissza
Fülszöveg Kép

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem