Fülszöveg
Ha szereti a sikertörténeteket, ha szeretne megismerni egy különleges marketingstratégiát, ha szereti a szépségápolást, akkor ez a könyv Önnek szól.
Megismerheti belőle a receptet, amely az Avon-t a globális marketing úttörőjévé tette. Nagy utat tett meg az Avon azóta, hogy alapítója, Davic McConnell 1886-ban felkínálta az első parfümmintát. Cégét az tette híressé, hogy emberei ajtóról ajtóra járva, személyes szolgáltatást kínáltak. Immár a világ legnagyobb "direct sales" hálózata: 140 országban több mint ötmillió képviselője van. Ez a hihetetlen ipari óriás ma már több mint egy elismert kozmetikai cég. Vaskos katalógusában szinte minden megtalálható a szépségápolási cikkeken kívül vitaminoktól, fogyókúrás termékektől kezdve a ruhákig és ékszerekig.
Az Avon: Egy női világcég sikertörténete segítségével most bepillanthatunk a színfalak mögé. Laura Klepacki leleplezi a titkot, miként vált az Avon az egész földgolyót - Bostontól Pekingig - behálózó birodalommá, és hogyan virágozhat...
Tovább
Fülszöveg
Ha szereti a sikertörténeteket, ha szeretne megismerni egy különleges marketingstratégiát, ha szereti a szépségápolást, akkor ez a könyv Önnek szól.
Megismerheti belőle a receptet, amely az Avon-t a globális marketing úttörőjévé tette. Nagy utat tett meg az Avon azóta, hogy alapítója, Davic McConnell 1886-ban felkínálta az első parfümmintát. Cégét az tette híressé, hogy emberei ajtóról ajtóra járva, személyes szolgáltatást kínáltak. Immár a világ legnagyobb "direct sales" hálózata: 140 országban több mint ötmillió képviselője van. Ez a hihetetlen ipari óriás ma már több mint egy elismert kozmetikai cég. Vaskos katalógusában szinte minden megtalálható a szépségápolási cikkeken kívül vitaminoktól, fogyókúrás termékektől kezdve a ruhákig és ékszerekig.
Az Avon: Egy női világcég sikertörténete segítségével most bepillanthatunk a színfalak mögé. Laura Klepacki leleplezi a titkot, miként vált az Avon az egész földgolyót - Bostontól Pekingig - behálózó birodalommá, és hogyan virágozhat még a legkeményebb válságok idején is.
Egyedülálló utazásra indulunk, melynek során azt is megtudhatjuk, hogyan változtatta meg az Avon a játékszabályokat, lehetővé téve, hogy a nők saját kis vállalkozásba kezdjenek.
Izgalmas olvasmány, s nem csak a márkát használó nőknek. Érdekes és igen tanulságos minden, a gazdaság iránt érdeklődő menedzser számára, akár férfi, akár nő. Vállalkozók kötelező olvasmánynak is tekinthetik. Megtudhatjuk, hogyan őrizte meg, sőt növelte az Avon piaci részesedését új termékekkel, új technológiával, jutalmazási rendszerével, azzal, hogy teljesen különböző vevőkörök számára is vonzóvá tette magát. És megtudhatjuk azt is, hogyan igyekszik meghálálni mindezt a társadalomnak, anyagilag is támogatva a családon belüli erőszak és mellrák elleni harcot.
Az Avon: Egy női világcég sikertörténete olvasmányosan, színesen ismertet meg az Amerika egyik legsikeresebb vállalkozása mögött álló emberekkel. Nem rejti véka alá, hogy minden vállalkozás - a legnagyobbtól a legkisebbig - hasznát veheti az Avon különleges eladási és marketingstratégiájának.
Laura Klepacki rutinos újságírónő, aki évek óta foglalkozik írásaiban a szépségiparral. Többször írt már az Avon-ról, és a sok milliárd dolláros forgalmat lebonyolító egészség- és szépségápolási piac elismert szakértője.
Vissza