1.061.462

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Átjáró

Nemzeti Teleház Stratégia és Program 2000-2006/Összefoglaló áttekintés 2000. szeptember


Kiadó: Teleház Kht.
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 39 oldal
Sorozatcím: Átjáró
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 25 cm x 18 cm
ISBN:
Megjegyzés: Melléklettel.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Egy neves amerikai kutatócég 2000 augusztusában tette közzé 42 országot érintő tanulmányát a „digitális szakadék" átugrásának lehetőségeivel kapcsolatban, és Magyarország esetében arra jutott, hogy... Tovább

Előszó

Egy neves amerikai kutatócég 2000 augusztusában tette közzé 42 országot érintő tanulmányát a „digitális szakadék" átugrásának lehetőségeivel kapcsolatban, és Magyarország esetében arra jutott, hogy lehetséges versenyelőnye kiemelkedő emberi erőforrásaiból fakad. Az ezt erősítő újabb keletű kezdeményezések közül a szerzők a négy évvel ezelőtt kezdődött Sulinet-program és a kistelepülések lakóinak esélyt nyújtó Teleházak gyarapodását tartják világviszonylatban is kiemelésre méltónak, ám egyúttal figyelmeztetnek is: mindez vajmi keveset ér, ha az „e-leadership" a politikai és gazdasági vezetők befektetői szemléletben és véghezvitt programokban megnyilvánuló tudatossága hiányzik.
A hasonló értékelések alapján az „információs forradalomnak" a „végekre", a vidék társadalmához való eljuttatását szem előtt tartó kormányzati, nemzetközi szervezetek által támogatott, valamint egyetemi és civil társadalmi kezdeményezések sorában a magyar teleház-mozgalom vérbeli sikertörténetként lép elénk. A számok alapján hazánk népességarányosan világelső a teleházak számát, az információs- és kommunikációs technológiák közösségi elérését tekintve. Mindezt alig néhány év alatt sikerült elérni - a „teleház-gondolat" 1992-es megjelenésétől az 1994-ben alakult első két teleházon át a Magyar Teleház Szövetség 1995-ös megalakulásáig (amely akkor mindössze 1 teleházból és 15 magánemberből állt). Vissza

Tartalom

Bevezető. Út a magyar Teleház-stratégiához
I. A stratégia megalapozása
1. Átjáró - honnan hová? A teleház-mozgalom küldetése
2. A Stratégiát kikényszerítő változások
A teleházak és a „teleházasok" számának gyors növekedése
A teleház-hálózat szolgáltatási rendszereinek működése
Az elérhető anyagi források jellegének átalakulása, újféle partneri elvárások
Az információ- és kommunikáció technológiáinak rohamos fejlődése
3. A stratégiaalkotás értelme és célja
4. Magyarország teleház-jövőképe
II. Stratégiai főirányok (2000-2006)
Első főirány: A teleház-mozgalom eredményeinek megszilárdítása
Második főirány: A teleház-hálózat teljessé és technológiailag önmegújítóvá tétele
Harmadik főirány: A teleházak tevékenységének, szolgáltatásainak megújítása
Negyedik főirány: Vezető szerep a kisközösségek információtechnológiai támogatásában
Ötödik főirány: Magyarország regionális teleház-forrásközponttá válása
III. A stratégiában szereplő programok leltára
1. Alapfunkciók (a 2000-2006 évek prioritásai szerint)
Oktatás
Foglalkoztatás
Egyéb közfeladat-átvállalás
Közösségi szolgálat
Helyi gazdaság-és vidékfejlesztés
Hálózati üzlet
2. Feltétel-biztosító funkciók
Személyi feltételek
Szervezeti feltételek
Anyagi feltételek
Technikai feltételek
Minőségbiztosítás
Menedzsment
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem