1.062.463

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Theories of Communication

A Short Introduction

Szerző
Fordító
London
Kiadó: SAGE Publications
Kiadás helye: London
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 186 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 20 cm x 13 cm
ISBN: 0-7619-5647-6
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


his concise introduction provides an engaging account of the development of the major theoretical approaches in communication and media studies.
Accessible and wide-ranging, the text:
¦ summarises clearly and methodically the range of existing theories
¦ explains how and why the diverse currents and schools of thought emerged
¦ contextualises all the major approaches, including those of cultural studies and political economy, in their historical, social and intellectual setting
Theories of Communication represents an essential resource for all students of media, communication and cultural studies. It will also be welcomed by any-one seeking to understand the intellectual changes that have accompanied the rise of the so-called 'information society'.
Armand Mattelart is Professor of Information and Communication Sciences at the University of Paris-VIII (Saint Denis) and Michele Mattelart is an independent researcher. Their previous publications together include International... Tovább

Fülszöveg


his concise introduction provides an engaging account of the development of the major theoretical approaches in communication and media studies.
Accessible and wide-ranging, the text:
¦ summarises clearly and methodically the range of existing theories
¦ explains how and why the diverse currents and schools of thought emerged
¦ contextualises all the major approaches, including those of cultural studies and political economy, in their historical, social and intellectual setting
Theories of Communication represents an essential resource for all students of media, communication and cultural studies. It will also be welcomed by any-one seeking to understand the intellectual changes that have accompanied the rise of the so-called 'information society'.
Armand Mattelart is Professor of Information and Communication Sciences at the University of Paris-VIII (Saint Denis) and Michele Mattelart is an independent researcher. Their previous publications together include International Image Markets (1984), The Carnival of Images (1990) and Rethinking Media Theory (1992). Vissza

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem