A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Aranysas 2008. április

Katonai repülés, gépek és emberek, hadi históriák - VIII. évfolyam 4. szám

Szerző
Szerkesztő

Kiadó: Regiment Militaria Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Tűzött kötés
Oldalszám: 82 oldal
Sorozatcím: Aranysas
Kötetszám: 4
Nyelv: Magyar  
Méret: 29 cm x 22 cm
ISBN:
Megjegyzés: Fekete-fehér és színes fotókkal. További szerzők a műben.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó


Részlet az újságból:
Lokátor
A Boeing megkapta a légügyi hatóság engedélyét a KC-767-es légi utántöltő típusra, miután lezajlott annak elhúzódó tesztelése. A japán légierő azonnal át is vette... Tovább

Előszó


Részlet az újságból:
Lokátor
A Boeing megkapta a légügyi hatóság engedélyét a KC-767-es légi utántöltő típusra, miután lezajlott annak elhúzódó tesztelése. A japán légierő azonnal át is vette az első két gépet, amelyek többszörösére növelhetik a meglévő F-4EJ Phantom, F-15EJ Eagle és F-2-es gépek hatósugarát vagy őrjáratozási idejét. Az olasz légierő által ugyancsak megrendelt típus már évek óta repül, de eddig az engedély nem terjedt ki a teher-és személyszállításra. A gép az üzemanyagot a szárnyaiban és a csomagterek helyén kialakított tartálytérben hordozza, a padlószint feletti tér kihasználható egyéb feladatoknál. A LC-767-esből minden valószínűség szerint mindössze nyolc darab készül, bár további kisebb megrendeléseknek még lesz esélye.
A Lockheed Martin és a Boeing közösen, 50:50 százalékos együttműködésben tervezi majd az USAF következő generációs bombázóját. A konkurens Northrop Grumman egyedül száll versenybe a megrendelésért, amely 2010 után dőlhet el. Már most biztosra vehető, hogy a tervezett2018-as szolgálatba állítási határidőt lehetetlen lesz betartani. Az USAF ember vezette szubszonikus sebességű, lopakodótechnológiájú gépet képzelt el, amely 6,5-13 tonna fegyverzetet 3700 km-es hatósugárban képes eljuttatni vagyis közepes kategóriájú gépről van szó.
Vissza

Tartalom


TARTALOM
4 Lokátor
10 Visszaszámlálás
14 Veterán mennydörgés
Nyugdíjban a Viggen
16 A GS-6-30--as gépágyú
Repülőgép-fedélzeti fegyverek
18 Made is China...
Avagy minden hamisítvány, ami nem kínai XII.
Új tag a repülőgép-hordozók klubjában
24 Műholdvadászat
A cél távolsága 240 kilométer...
28 Galaxykus ráncfelvarrás
Ahol a méret a lényeg - főleg a pénztárca mérete
31 Földre parancsolt Amraam
A költségek már az ég felé törnek
34 Az újracsomagolt bőrönd
Évente száz modernizált Szu-24-es
38 Darumadár fenn az égen...
Erickson S-64E/F Aircrane
40 Vadászpilóta kerestetik!
NATO Flying Training in Canada
41 Az első megmérettetés
MH Kecskeméti Repülőkórház
43 Szárnypróbálgatások
Szolnok Repülő Felkészítési Osztály
44 A célpont: Szuez
Császári repülők a fáraók földjén
50 Az első fecske
A sugárhajtóműves repülés bölcsője
54 Csíkos farkú vadlovak
Egy veterán égi cowboy emlékiratai II.
58 Torpedófogú kardhal
A légcsavaros bevásárlószatyrok története
64 Botkormányzás
Elnök pilóták - pilóta elnökök
69 A fekete lovagok
Hölgyeim és uraim: a Black Knights!
72 Tűzkeresztség
F-15E-k a Sivatagi Viharban 2. rész
78 Kötéltánc
Barcs, 1991. október 27. 20 óra 51 perc
81 Lokátorszemmel
Légtérsértés 2,23 kilométer mélységben
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Aranysas 2008. április Aranysas 2008. április Aranysas 2008. április Aranysas 2008. április Aranysas 2008. április

A borító enyhén kopott.

Állapot:
940 ,-Ft
5 pont kapható
Kosárba
10-100% kedvezmény!