1.067.073

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Internet Hungary 2014.

2014. október 14-15. - Siófok, Hotel Azúr/Oszd meg, hogy uralkodj!/Cloud-mobilitás-bid data-M2M-közösség-OTT-automatizáció

Szerző
,
Kiadó:
Kiadás helye:
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 300 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 21 cm x 15 cm
ISBN:
Megjegyzés: Színes fotókkal.

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tisztelt kollégák, kedves barátaim!
Másfél évtizede szervezem az Internet Hungary konferenciát; megszállottan érdeklődöm a technikai újdonságok, a média- és internetpiaci innovációk és az... Tovább

Előszó

Tisztelt kollégák, kedves barátaim!
Másfél évtizede szervezem az Internet Hungary konferenciát; megszállottan érdeklődöm a technikai újdonságok, a média- és internetpiaci innovációk és az információs társadalom fejleményei iránt, imádom keresni és felfedni a nyilvánvaló vagy rejtett összefüggéseket. Mégis egyre gyakrabban kell kapkodnom a fejem: mintha egy számítógépes játékban kellene egyre magasabb szintre jutva egyre nehezebb pályákon boldogulnom.
Az elmúlt 15 évben az Internet Hungary konferenciák programja mindig tükrözte az internet és a technológia fejlődését. A világ hatalmasat változott ennyi idő alatt: átalakult a piaca, óriás léptekkel fejlődött a technika, megsokszorozódott a felhasználók száma, és a legtöbb részpiacon jóval alacsonyabb lett a belépési költés. A semmiből indult garázscégek pillanatokon belül globális szereplőkké válhatnak, egykori óriáscégek nevét pedig egyik napról a másikra fedi be a feledés pora. Vissza

Tartalom

Tisztelt kollégák, kedves barátaim!
Vodafone: Gépek között 8
Tóth Nándor: A gépek, mint ügyfelek 1 c
Halaska Gábor: Vár a Hálózatba Kapcsolt Társadalom 14
Dojcsák Dániel: A következő nagy ugródeszka 18
Sere Péter: Behálózva és adatrobbanás 20
Szentiványi Gábor: Internet of Things és a nyílt szabványok 22
Herczku György: Egy pillanat! 24
Müller Tamás: Sharing Economy - múló hóbort vagy a jövő gazdasága?..26
Horváth László: Szilikon-völgy: a startupok Mekkája vagy
a technológia fellegvára? 27
Jonathan Hubbard: A bevételszerzés új lehetőségei 28
Halaska Gábor: A pénz mellé tapasztalat és médiatámogatás is jár 30
Bojár Gábor: Üzlet a láthatáron! Mindenki rajtkőhöz állhat? 34
Bucsky Péter: Az irreális felvásárlások ártanak a világnak 36
Szabó Edit: Osszuk meg amink van, és megoszthatjuk amink lesz 42
M. Szabó Dániel: Paranoiás vagy? Akkor sikeres vagy! 43
Bánhidi Brigitta: Mint a mesebeli okos lánynak 47
Boda Kálmán: Hogyan változtattunk cégstruktúrát
a digitalizáció hatására? 48
Zsoldos Dávid: Oszd fel és uralkodj! 48
Podhorányi László: Insourcing és outsourcing 50
Balogh László: Reklámadó az internetes gyakorlatban 51
Lori Beattie: Reklámadó - egy európai elemzés 52
Sződi János: Megosztáson alapuló mobilalkalmazások
és üzleti modellek 54
László Ferenc: Nincs fék az idő kerekén 55
Bánhidi Brigitta: Nincs fék az idő kerekén
- az idő, mint legfőbb társunk 58
Halaska Gábor: Aki még látta a világ első bannerét 60
Vida Sándor: Első az ár! 66
Vida Sándor: Csak a gyakorlat kell, az elméletet nem fizetik meg 72
Tóth Nándor: Milyen mély a nyúl ürege? 80
Lengyel Zoltán: Mely üzleti szektorokban működik jól
és hol kevésbé az online performance marketing? 84
Barta Attila: Mitől működik jól a Programmatic Buying? 90
Tóth Nándor: „Ha nekünk is most kéne megvennünk
a »Programmatic for Dummies«-t, akkor nagy bajban lennénk" 91
Csingár Zoltán: Bannerből konverzió! 95
Török Judit: Hol a display helye a performanciában? 96
Arany János: Display, a performance új motorja 98
Pollák Gergely: Big data - smart data - smart information 99
Lengyel Zoltán: Az online költségvetés optimalizálása és a kapcsolódó internetes subchannel csatorna stratégiai lehetőségei 100
Keresztes Dóra: Mi nyeri a hatékonysági versenyt? 103
Erős Attila: Nincs ingyen ebéd! 104
Tóth Nándor Tamás: Amikor gépek veszik a felületet 106
Vida Sándor: Licitálj a hirdetési felületért, és emeld meg a bevételeidet! 109
Mozsik Tibor: Amikor mérhetővé válik a mérhetetlen 112
Devecsai János: Csak sejtjük, vagy végre mérjük is? A hirdetők 116
Vida Sándor: Online tőzsde, hirdetéseknek 119
Tóth Nándor Tamás: Konverzió mindenekfelett! 125
Jo Coombs: Hogyan néz ki egy RTB kereskedési platform és mit szükséges tudnia? 127
Banga Gábor: Értékteremtés, avagy a közösségi média üzleti szerepe 128
Szabó László: Kampánystratégiák, magasabb szinten.
Nagy pálya, nagy foci, nagy pénz? 129
Farkas Dániel: Videóhirdetések a reklámkampányban 130
Dunder Krisztián: CRO esettanulmányok 132
Maciej Wyszyriski: Ahol az ügyféladatok a legfontosabbak: öt stratégia a programozott displayhirdetések sikeréhez 133
Balatoni Emese: Programmatic Trading - Esettanulmány a médiaoldalról 134
Arany János: Mobil rich média - lehetőségek a szenzorokban 135
Reusz Gabriella: Van-e élet (és üzlet) a Facebookon túl? 136
Mészáros Beatrix és Mester Tamás: Szexkonverzió -a nagyTinder-kísérlet 138
Bánki Attila: „Virítsd a lóvét, virítom!" 162
Vida Sándor: Online háború 164
Kruzslicz Dávid: Szeretlek Magyarország - Értékek és élmények 170
Zalai Ágnes: Látogatottság vs. megosztások száma 171
Incze Kinga: Az online tartalom találkozása a teljesítményalapúsággal 172
Forgács Mariann: Amikor az újságot a sportrovatnál kezdik 174
Csikesz Erika: Online platformok tévés megjelenései 175
Steff József: Programmatic future 176
Devecsai János: Új üzleti modellek kellenek 177
Szántó Péter: Ha a tartalom a király, akkor a személyes élmény a királynő 180
Devecsai János: Nem várunk a hó végéig, azonnal lépünk! 182
Potecz Zoltán: Herevasalás vs. ice bucket challenge - tartalom és platform 186
Devecsai János: A tévé a „szikra" 187
Bucsky Péter: Hogyan készül fel a magyar médiapiac
a reklámértékesítés átalakulására? 191
Kalmár Tibor: A videó evolúciója a média revolúciója? 196
Hernádi Gábor: Megőrülnek érted! 197
Kalmár Tibor: Online videók evolúciója 198
Tavaszi László: Megfordított üzleti modell: amikor a YT tartalomból lesz a termék 199
Viszkok Fruzsina: Videók szerepe az online tartalomgyártásban.
Önálló tartalom vagy illusztráció? 200
Pécsi Ferenc: ROI a tartalommarketingben 201
Kékesi Zsuzsa: HVG-Budapest Bank: „Én és a cégem" - esettanulmány 202
Szalghári Éva: A tartalomkirály trónfosztása? 203
Donáth Fruzsina: Duplázók: a 100%-os éves növekedés titka 204
Kamasz Melinda: Nincs szükség tévéreklámra 206
Bucsky Péter: Százezer vásárló felett a Tesco Online 211
Tóth Nándor Tamás: Az online vásárlók igazi kincsvadászok 216
Valner Szabolcs: Amikor az online az offline világtól vesz el piacteret 220
Halaska Gábor: Ajobb konverzió titkai 221
Vida Sándor: Átverés kontra biztonság 224
Bucsky Péter: Ügyfél a kapuk előtt 232
Balásfalvi-Kis András: Hogyan építsünk fel egy teljes klub/loyalty rendszert? 236
Tóth Nándor Tamás: A vásárlók ma már nem igazán hűségesek 238
Vida Sándor: Éhesen nem vagy önmagad, avagy mitől sikeres egy online kampány? 243
Törőcsik Mária: A kedvezmények elvárásának trendháttere 250
Szőcs András: A big data szerepe a fogyasztói szokások elemzésében ..252
Papp Attila: Absztrakt 253
Kubatov Márk: E-kereskedelem - FMCG Mobilitás 253
Józsa Ferenc: Mobil appok az e-kereskedelemben 254
Bognár Vera: Mikor menni FMCG to Digitál Magyarországon? 256
Szekeres Péter: Hajmosási tippek a weben - új piackutatási módszerek 256
Baracskai Zoltán: Jövőbenézés, inspiráció, sokkolás 257
Kamasz Melinda: Eljött a sekély tudás időszaka 258
Vida Sándor: Munka éjjel-nappal, a cégnél és otthon is 263
Hinterstein Anikó: Motiváció 3.0 268
Guthy Miklós: Az automatikus munkavállaló-kiválasztás webalapon 270
Bereczki Ildikó: Változások és a vállalati kultúra 271
Malcsiner Péter: Nem fog úgy menni, mint eddig! A cégkultúra körüli félreértések 274
Halaska Gábor: Kiüresedett multis szlogenek 275
Szutor Ferenc: Happy Factory Project 280
Végh József: Az eredményes tárgyalás alapelemei a túsztárgyaló nézőpontjából 282
Szvetelszky Zsuzsanna: A pletyka megosztó képlete 284
Kamasz Melinda: „Másfél-két év alatt bárki felépíthető" 286
Bíró Noémi: Játsszunk komolyan! 295
Toldi Gábor: A toborzás jövője 296
Bokor Attila: Aranykalitkából az életpályaközép-válságba? 298
Bátorfi Péter: Energetika: smart grid és smart metering 299
Baracskai Zoltán: Van szerencsém: megosztottak 300
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem