Előszó
Az animációs munka (mozifilmeknél, tv filmeknél és a web esetén) igényes. Nem szabad azonban elfelejtenünk azt, hogy az animáció, eltekintve attól a módszertói - hagyományos, 2D-s, 3D-s-,...
Tovább
Előszó
Az animációs munka (mozifilmeknél, tv filmeknél és a web esetén) igényes. Nem szabad azonban elfelejtenünk azt, hogy az animáció, eltekintve attól a módszertói - hagyományos, 2D-s, 3D-s-, amelyikkel létre akarjuk hozni, alapvetően egy sor olyan trükkön alapul, melyek célja az, hogy meggyőzzék a publikumot arról, hogy a képernyőn táncoló figurák önálló létre keltek.
Ebben a könyvben annak az alapjait találjuk meg, hogy hogyan kell meggyőző figurát "tervezni" és hogyan kell figurákat, tárgyakat, körvonalas alakzatokat és jeleneteket animálni.
A leírt módszertani elvek részben utalnak a legismertebb modellációs és 2D-s, 3D-s animációs programokra, ezenkívül a gyakorlati alapjait nyújtják egy olyan kirándulásnak, ami, ha szenvedéllyel és szakértelemmel vetjük bele magunkat, egy életen át tartani fog.
Könyvünkben megtudjátok, hogyan kell:
• egy figura character design-ját létrehozni
• egy figura arcvonásait személyiségének megfelelően kicsiszolni
• figurákat és jeleneteket animálni
• az animációt a jelenet jellemzőivel integrálni
• 2D-s és 3D-s figurákat modellezni és animálni
• alapvető trükköket alkalmazni, hogy animációnk minél jobb minőségű és minél hitelesebb legyen
Vissza