1.067.291

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Superbrands Magyarország

Áttekintés Magyarország vezető márkáiról 2004

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: Budavár Kiadó Kft.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött keménykötés
Oldalszám: 128 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 34 cm x 25 cm
ISBN: 963-216-570-5
Megjegyzés: Színes fotókkal illusztrálva.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

A világ legismertebb szava az oké. A második a Coca-Cola.
A márkák kitörölhetetlen részei életünknek.
Hatásuk felmérhetetlen. Illetve néha felmérik: volt, ahol kiderült, hogy a gyerekek többsége... Tovább

Előszó

A világ legismertebb szava az oké. A második a Coca-Cola.
A márkák kitörölhetetlen részei életünknek.
Hatásuk felmérhetetlen. Illetve néha felmérik: volt, ahol kiderült, hogy a gyerekek többsége azt hiszi: a Kellogg's Corn Flakes szántóföldön terem.
De hogyan értek el a márkák ekkora világsikert, és hogyan változtatták meg alapvetően Magyarországot?
Ez a könyv, a Superbrands Magyarország feltárja a legtöbb sikeres magyarországi márka történetét, fejlődését és eredményeit. Választ keres a sikerek titkaira. Emellett az ország legkiválóbb marketingszakembereinek gondolatait közli arról, mitől lesz valami ismert és elfogadott, sikeres márka, mitől lesz egy termék vagy egy cég Superbrand.
Vissza
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Superbrands Magyarország Superbrands Magyarország Superbrands Magyarország
Állapot:
2.480 Ft
1.240 ,-Ft 50
10 pont kapható
Kosárba