kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Berzsenyi Dániel Főiskola |
---|---|
Kiadás helye: | Szombathely |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 122 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 29 cm x 21 cm |
ISBN: | |
Levél a Hallgatónak | 4 |
Az értékelés fogalmáról és a szabályozási folyamatban elfoglalt helyéről | 6 |
Az értékelés három fő funkciója | 10 |
Célok és értékelés viszonya | 10 |
Az operacionalizálás veszélyei és határai | 12 |
A prognózis és a diagnózis, amely a tájékoztatásra, szabályozásra szolgál | 13 |
Prognózis | 14 |
A képzési szükséglet meghatározása | 14 |
A diagnózis, emely szabályozásra szolgál | 17 |
A formatív értékelés szellemisége | 18 |
Gyakorlati értékelés | 19 |
Osztályozó skála | 22 |
A tesztek helytállóságának kritériumai | 24 |
Szóbeli és írásbeli tesztek | 25 |
Az osztályzatok (jegyek, jelek) hozzárendelése | 26 |
Kompetencia, képesség és megfigyelő viselkedés | 27 |
Összegzés, amely elsősorban az igazolásra szolgál | 29 |
Az értékelési funkciók rendszerező táblázata | 30 |
A visszajelzés képessége | 31 |
A visszajelzés címzettjei, visszacsatolási pontok | 33 |
Következtetések | 35 |
Az értékelés igazi célja | 35 |
Modell a tanulási eredmények értékeléséhez | 36 |
Programértékelés tervezése | 38 |
Értékelési előszemle | 41 |
Értékelési kérdések körvonalazása | 50 |
Információgyűjtési terv | 57 |
Elemzési és értelmezési terv | 64 |
Közlési terv | 72 |
Menedzsment terv | 77 |
Az értékelés értékelésének terve | 85 |
Az értékelés expanziójának veszélyei, érvényesség, trendek | 89 |
Követelmények | 90 |
Irodalomjegyzék | 91 |
Mellékletek | 92 |
Segédeszközök | 98 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.