1.067.062

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Business Superbrands 2008

Áttekintés Magyarország vezető B2B márkáiról

Szerző
Szerkesztő
Budapest
Kiadó: PrintXBudavár Zrt.-Médiakutató Alapítvány
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött keménykötés
Oldalszám: 93 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 35 cm x 26 cm
ISBN: 978-963-8752-49-9
Megjegyzés: Színes fotókkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Előszó

Tisztelettel köszöntöm olvasóinkat, és kérem, engedjék meg, hogy mint a Business Superbrands Bizottság elnöke, megosszam önökkel e kiadvánnyal és a Business To Business márkák építésével... Tovább

Előszó

Tisztelettel köszöntöm olvasóinkat, és kérem, engedjék meg, hogy mint a Business Superbrands Bizottság elnöke, megosszam önökkel e kiadvánnyal és a Business To Business márkák építésével kapcsolatos gondolataimat.
Talán nem túlzás azt állítani, hogy a „jó bornak nem kell cégér" mondás olyan magyar átok, amely kimondva vagy kimondatlanul még mindig ott él sokak fejében. Hogy ez mennyire nem így van, mindennapjaink is igazolják, és talán ez a kiadvány és a Business Superbrands márkái is megerősítik az imázsépítés hasznát és fontosságát. A Bizottság többi tagjával együtt úgy vélem ugyanis, hogy a jó bornak, a jó borásznak igenis kötelező, hogy a legjobb „cégére" legyen. A kiváló márka ugyanis iránytű a mai globalizált világban, és akkor tudunk fenntartható eredményeket elérni, ha a termék, a szolgáltatás minősége, presztízse, piaci pozíciója és az általa kialakított imázs és brand egyensúlyban van, és hosszú távon egyensúlyban is marad.
Nemcsak nemzeti piacgazdasági viszonyok között élünk és dolgozunk, hiszen a határok leomlottak - konkrét és ma már átvitt értelemben is -, és ennek következtében az üzleti márkák építésének összehasonlíthatatlanul nagyobb ma a jelentősége, mint volt 15-20 évvel ezelőtt, és biztos vagyok abban, hogy még inkább meghatározó lesz a közeljövőben. Azok a vállalkozások prosperálhatnak majd, ahol az egyensúly hosszú távon fennmarad, míg mások veszteségeket szenvednek vagy eltűnnek a piacról. A Business Superbrands kezdeményezés szempontrendszere és a Bizottság munkája a cégek, márkák értékelésében nyújt eligazodást, hiszen a Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési és díjazási rendszere, amely ma már 82 országban, így Magyarországon is a vezető termékeket és B2B márkákat tünteti ki. Vissza

Tartalom

4 A MEGBÍZHATÓSÁG ELISMERÉSE - Wiszkidenszky András
5 ELŐSZÓ - dr. Bienerth Gusztáv
6 BUSINESS SUPERBRANDS SZAKÉRTŐI BIZOTTSÁG
8 .A.S.A.
10 AKADÉMIAI KIADÓ
12 ALLIANZ
15 AVIS
16 BUDERUS
18 CARDINAL
20 CARDNET
22 DÉMÁSZ
24 E.ON
26 ERNST & YOUNG
28 GÁLA
30 GTS-DATANET
32 HOLCIM
34 INTERWARE
36 INVITEL
38 KÉSZ
40 KULCS-SOFT
42 MARKET ÉPÍTŐ
44 MAVIR
46 MEDICOVER
48 MEHIB
50 NEXUS EVENT
52 NITROGÉNMŰVEK
54 OTP
56 RENAULT TRUCKS
58 SEPTOX
60 SICONTACT
62 STIHL
64 STRABAG
66 SYNERGON
68 TORK
70 UNIQA BIZTOSÍTÓ
72 UPC BUSINESS
74 YOUNG & RUBICAM
76 GRATULÁCIÓ MINDEN DÍJAZOTTNAK - Morva Gábor
78 NÖVELJE PROFITJÁT A VEVŐI KOCKÁZATOK KEZELÉSÉVEL! - interjú Keleti Józseffel
79 FELELŐS VÁLLALAT - FELELŐS MÁRKA - Braun Róbert
80 KOMOLY KIHÍVÁS „SUPERBRAND"-DÉ VÁLNI, DE MÉG NEHEZEBB ANNAK IS MARADNI
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Business Superbrands 2008 Business Superbrands 2008 Business Superbrands 2008 Business Superbrands 2008
Állapot:
3.440 ,-Ft
17 pont kapható
Kosárba