A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Alulról építkező marketing

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: Bagolyvár Könyvkiadó
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 174 oldal
Sorozatcím: Marketing
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 18 cm x 14 cm
ISBN: 963-9197-01-7
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Tartalom

Bevezetés9
Ez Ries és Trout harmadik könyve. Első könyvük, a Pozicionálás a kommunikációs taktikákról szól. A második, a Marketing háború a marketing-stratégiákat foglalja össze. Ez a harmadik összekapcsolja a két fogalmat, de nem a hagyományos módon
A taktika határozza meg a stratégiát11
A hagyományos marketing fentről lefelé irányul. Először elhatározzuk, mit is akarunk csinálni (stratégia), azután kitaláljuk, hogyan (taktika). A marketing elve éppen fordítva működik helyesen. Keressünk egy alkalmas taktikát, azután építsük be a startégiába
Menjünk ki a frontra!22
Ahhoz, hogy működőképes taktikát találjunk, el kell hagynunk elefántcsonttornyunkat, és le kell ereszkednünk oda, hol a marketingcsatákat vívják, méghozzá az arcvonalba: a vevőink és a vevőjelöltjeink koponyájába
A trendek figyelése38
Ahhoz, hogy biztosak lehessünk benne, a kiválasztott taktikánk beleillik a jövőképbe, figyelemmel kell kísérnünk a megfelelő kategóriában érvényesülő trendeket. Vigyázat: A trendek nagyon lassan változnak! Csupán a divathullámok mulandók
A fókusz szűkítése51
A hatékony taktika kifejlesztésének kulcsa a fókuszálás. Az emberek koponyájába csak egyetlen, jól összpontosított ötlettel hatolhatunk be. Ezt az elvet a legtöbb fentről lefelé építkező stratéga figyelmen kívül hagyja, hiszen ők folyton erőik növelésére összpontosítanak
A taktika kiválasztása69
A taktika "kompetitív tudati ék". A legjobb taktika az, amely a vevőjelöltek fejében eltalálja a versenytársak gyenge pontját
A kábítószerfogyasztás elleni küzdelem taktikája81
Amerika egyik legnagyobb problémája az illegális kábítószer-fogyasztás. Mi egy olyan taktikát javaslunk, amely csökkenti a keresletet
A stratégia kiépítése85
A stratégia "egységes marketing-irányvonal". A stratégia az az eszköz, mely a taktikát az emberek fejébe juttatja. A sikeres stratégia előfeltétele, hogy cégünk összes anyagi erőforrását a taktika kiaknázásának szolgálatába állítsuk
Stratégia az Avonnak94
Tegyük fel, hogy az Avon marketingigazgatója vagy. Ez a fejezet bemutatja, hogyan találd meg a megfelelő taktikát, és építs ki a cég számára hatékony stratégiát
A változtatások végrehajtása100
Megváltoztathatod lehetséges vásárlóid gondolkodását. A termék, a szolgáltatás vagy a szervezet átalakításával elérheted, hogy stratégiád működjék. De törvényszerűen nehézségekbe ütközöl
A hadszíntér eltolása107
Ha úgy néz ki, elveszíted a csatát, told el a hadszínteret. A hadszíntér eltolásának négy módja van: a közönségváltás, a termékváltás, a fókuszváltás és a forgalmazási csatorna megváltoztatása
A hadszíntér eltolása a GM-nél118
Képzeld azt, hogy te vagy Roger Smith a General Motors igazgatója. Hogyan tolod el a hadszínteret, hogy elkergesd a luxusautók piacát uraló európai támadókat?
A stratégia tesztelése121
Hogyan tesztelheted stratégiádat előre a lehetséges vásárlók, az eladó személyzet és a sajtó segítségével?
Hogyan adjuk el a stratégiánkat?129
Hogyan adjuk el stratégiánkat a felső vezetésnek, ha esetleg mi magunk nem tartozunk hozzájuk?
A források előteremtése136
Hogyan teremtsük elő a szükséges forrásokat (értsd: pénzt) marketingstratégiánk finanszírozására?
Miben segíthet a kívülálló?140
Mikor forduljunk segítségért kívülállóhoz a hatékony marketingprogram kialakítása érdekében? Mi legyen a kívülálló feladata? - A taktikán dolgozzon vagy a stratégián?
A program elindítása146
A marketingprogramot kétféleképpen alkalmazhatjuk a gyakorlatban: A "nagy durranás" vagy a "lassú kigöngyölítés" elve alapján. Ki melyik elvet használja?
Maradjunk a sínen152
Ahogy az idő múlik, egyre nagyobb lesz a stratégia átalakítására ösztönző nyomás. Ez a fejezet azt mutatja meg, hogyan álljunk ellen a nyomásnak
A siker érzése158
Rá fogunk jönni, hogy a sikeres programok általában az első naptól működnek. A sikertelen programok többnyire elejétől fogva kudarcnak bizonyulnak
Mindent bele!160
A sikeres marketing lényege, hogy bele kell adni apait, anyait. Ha igazi nyertes akarsz lenni, nem állhatsz le. Csak a vesztesek pihennek
A veszteségek csökkentése163
Senki sem lát a jövőbe. Ha a programod nem működik, keress egy másik taktikát, és építsd be egy másik stratégiába. Ne erősítsd meg a kudarcot!
Játsszunk!166
Az alulról építkező marketing lényege, hogy a vásárlók agyával gondolkodj. Ha ez sikerül, te lehetsz akár a következő Gates (Microsoft), Monaghan (Domino's pizza) vagy Smith (Federal Express). Persze szerencse is kell hozzá
Tárgymutató170
Megvásárolható példányok
Állapotfotók
Alulról építkező marketing
Állapot:
2.140,-Ft
11 pont kapható
Kosárba
3 antikvár könyvből 1 INGYEN!