A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

All Marketers are Liars

The underground classic that explains how marketing really works - and why authenticity is the best marketing of all

Szerző
New York
Kiadó: Portfolio-Penguin
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 220 oldal
Sorozatcím: Portfolio-Penguin Book - Business/Marketing
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 18 cm x 13 cm
ISBN: 978-1-59184-533-1
Megjegyzés: Néhány fekete-fehér ábrával és illusztrációval.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


ALL MARKETERS TELL STORIES. AND IF THEY DO IT RIGHT, WE BELIEVE THEM.
WE BELIEVE THAT WINE TASTES BETTER IN A $20 GLASS
than a $1 glass.
We believe that $125 sneakers make our feet feel better-and look cooler-than a $25 brand. And believing it makes it true.
As Seth Godin explains, great marketers don't talk about features or even benefits. Instead, they tell a story-a story we want to believe, whether it's factual or not. In a world where most people have an infinite number of choices and no time to make them, every organization is a marketer, and all marketing is about telling stories.
Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner, or Fiji water, or the !Pod.
But beware: If your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. That's a lesson learned the hard way by telemarketers, cigarette companies, and sleazy politicians.
All... Tovább

Fülszöveg


ALL MARKETERS TELL STORIES. AND IF THEY DO IT RIGHT, WE BELIEVE THEM.
WE BELIEVE THAT WINE TASTES BETTER IN A $20 GLASS
than a $1 glass.
We believe that $125 sneakers make our feet feel better-and look cooler-than a $25 brand. And believing it makes it true.
As Seth Godin explains, great marketers don't talk about features or even benefits. Instead, they tell a story-a story we want to believe, whether it's factual or not. In a world where most people have an infinite number of choices and no time to make them, every organization is a marketer, and all marketing is about telling stories.
Marketers succeed when they tell us a story that fits our worldview, a story that we intuitively embrace and then share with our friends. Think of the Dyson vacuum cleaner, or Fiji water, or the !Pod.
But beware: If your stories are inauthentic, you cross the line from fib to fraud. That's a lesson learned the hard way by telemarketers, cigarette companies, and sleazy politicians.
All marketers are storytellers. Only the losers are liars.
Visit www.sethgodin.com and click on his head. Vissza

Seth Godin

Seth Godin műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Seth Godin könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem