kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Nemzeti Tankönyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 242 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Megjegyzés: | Tankönyvi száma: T/2. |
Bevezetés | 7 |
Általános vezetéselméleti ismeretek | 9 |
Bizonytalanság a terminológiában | 9 |
A vezetési funkciók értelmezése | 21 |
Lexikonokból | 34 |
Kérdések -feladatok | 37 |
Az igazgató alkalmasságáról | 39 |
A törvényes előírások | 39 |
Az igazgató közéleti ember | 41 |
Az igazgató személyisége | 42 |
Az igazgató szakmai felkészültsége | 47 |
Önismereti gyakorlat | 52 |
Kérdések - feladatok | 55 |
A tervezés szerepe és követelményei | 57 |
A tervezés követelményeinek áttekintése | 57 |
Az iskolai munka tervezése | 60 |
Különböző tervezési technikák | 64 |
Kérdések - feladatok | 70 |
A szervezés alapelvei, a tanév szervezési feladatai | 71 |
A szervezés fogalma és elvei | 71 |
Az iskolai munka szervezése | 73 |
Nevelési formák a tanórán kívül | 84 |
Kérdések - feladatok | 89 |
Az ellenőrzés fogalma és célja, a pedagógiai ellenőrzés | 91 |
Az ellenőrzés fogalma és célja | 91 |
A pedagógiai ellenőrzés jellemzői | 95 |
A tanítási órák ellenőrzése | 102 |
Kérdések. feladatok | 116 |
Az értékelés tartalmi követelményei, értékelés az iskolában | 117 |
Az elemzés lehet strukturális és genetikus | 117 |
Az értékelés szembesítést jelent | 118 |
Az iskola munkájának értékelése | 119 |
Kérdések -feladatok | 126 |
A döntés felelőssége, konfliktusok, tárgyalástechnika | 127 |
A döntés jelentősége és formái | 127 |
Stratégiai döntések | 129 |
Konfliktusok a nevelőtestületben | 135 |
Tárgyalástechnika | 139 |
Kérdések - feladatok | 162 |
Az iskolai munkaterv készítése | 187 |
Az iskolai munkaterv tartalma | 187 |
A tervkészítés menete | 193 |
Tantárgyfelosztás, tanmenetkészítés | 197 |
Kérdések - feladatok | |
A pedagógus helye az iskolai szervezetben, pedagógusetika | 203 |
A pedagógus jogai és kötelességei | 203 |
A pedagógus munkatevékenységei | 206 |
A pedagógus kapcsolatai | 208 |
A pedagógiai folyamattervezés-szervezés | 209 |
Pedagógustípusok: szakmai önismeret a pedagógiai gyakorlatban | 215 |
A pedagógusetikáról | 221 |
A pedagógusetika követelményei | 231 |
Változat egy etikai kódex tartalmához, amely bővebb és magyarázóbb, mint a klasszikus etikai kódexek | |
Kérdések - feladatok | 238 |
Bibliográfia | 240 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.