kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Nemzeti Tankönyvkiadó |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 187 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 24 cm x 17 cm |
ISBN: | |
Bevezetés | 9 |
Általános vezetéselméleti ismeretek | 11 |
Didaktikus párbeszéd a konzulenssel | 11 |
Bizonytalanság a terminológiában | 12 |
A vezetési funkciók értelmezése | 18 |
Motivációs elméletek | 29 |
Szemelvények | 35 |
A menedzserszerű iskolavezetés időszerűsége | 35 |
Lexikonokból | 40 |
Az intrinzik motivációi történetéhez | 42 |
Kérdések - feladatok | 43 |
A tervezés követelményei, az iskola munkaterve | 45 |
Ajánlások a téma feldolgozásához | 45 |
A tervezés követelményei | 46 |
Az iskolai munkaterv tartalma | 53 |
A tervkészítés menete | 58 |
A munkaterv jóváhagyása | 61 |
Különböző tervezési technikák | 62 |
Dokumentumok | 67 |
A Petrik Lajos Vegyipari Szakközépiskola munkaterve | 67 |
Az iskolaszék szervezeti és működési szabályzata | 81 |
Az Ady Endre Középiskolai Leánykollégium Alkotmánya | 85 |
Kérdések - feladatok | 87 |
A szervezés alapelvei, a tanév szervezési feladatai | 89 |
A szervezés sok gonddal jár | 89 |
A szervezés fogalma és elvei | 90 |
Az iskolai munka szervezése | 92 |
Nevelési formák a tanórán kívül | 106 |
Szemelvények | 110 |
Egy visszaemlékezésből a tantárgyfelosztásról | 110 |
Színesebb választék | 111 |
Dokumentumok | 113 |
A tantárgyfelosztás, órarendkészítés szempontjai | 113 |
Kérdések - feladatok | 114 |
Az ellenőrzés fogalma és célja, a pedagógiai ellenőrzés | 117 |
A konzulens szemelvénygyűjteménye | 117 |
Az ellenőrzés fogalma és célja | 118 |
A pedagógiai ellenőrzés jellemzői | 121 |
A tanítási órák ellenőrzése | 127 |
Szemelvények | 138 |
A tanítási óra | 138 |
Szellemi nagykorúságom kezdete | 139 |
Magyarórán | 139 |
Dokumentum | 141 |
Az igazgató ellenőrző tevékenysége | 141 |
Kérdések - feladatok | 142 |
Az értékelés tartalmi követelményei, értékelés az iskolában | 145 |
Az értékelés kényes feladat | 145 |
Az elemzés lehet strukturális és genetikus | 146 |
Az értékelés szembesítést jelent | 147 |
Az iskola munkájának értékelése | 148 |
Szemelvények | 153 |
A pedagógiai értékelés | 153 |
A pedagógus munkájának értékelése | 154 |
Dokumentum | 155 |
Ellenőrzés, értékelés az iskolában | 155 |
Kérdések - feladatok | 156 |
A döntés felelőssége, konfliktusok, pedagógusetika | 157 |
Záró fejezet, záró párbeszéd | 157 |
A döntés jelentősége és formái | 158 |
Stratégiai döntések | 160 |
A döntés jellemzői | 164 |
A döntés módszerei | 164 |
Konfliktusok a nevelőtestületben | 166 |
A pedagógusetikáról | 169 |
Dokumentumok | 173 |
Egy stratégiai döntés | 173 |
Egy szükséges változtatás szempontjai | 176 |
Szemelvények | 177 |
Fájdalmas döntések (Megyei város iskolaigazgatója) | 177 |
Levél egy kezdő tanárhoz | 178 |
Kérdések - feladatok | 181 |
Bibliográfia | 184 |
Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.