kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát
Kiadó: | Tankönyvkiadó Vállalat |
---|---|
Kiadás helye: | Budapest |
Kiadás éve: | |
Kötés típusa: | Ragasztott papírkötés |
Oldalszám: | 177 oldal |
Sorozatcím: | |
Kötetszám: | |
Nyelv: | Magyar |
Méret: | 20 cm x 14 cm |
ISBN: | 963-17-5131-7 |
Megjegyzés: | Fekete-fehér ábrákkal. Tankönyvi száma: 52 788. |
Bevezetés | 7 |
A kontrollhelyzet | 16 |
Általános szempontok | 16 |
Az ellenőrzés mint motivációs tényező | 21 |
Az eredmények bemutatása és értékelése | 24 |
Következtetések | 63 |
A versenyhelyzet | 67 |
A verseny genezise és szerepe | 67 |
Az iskoláskor előtti gyerekek versenyhelyzetével kapcsolatos kísérletek | 68 |
A motivációs kontrollhelyzet és a versenyhelyzet szerepe az iskolai tanulásban. Összefüggések | 86 |
Az egyéni teljesítmény túlszárnyalása | 93 |
Következtetések | 101 |
A játékhelyzet | 105 |
A kutatás elméleti kerete és hipotézise | 105 |
Az eredmények bemutatása és értékelése | 107 |
Következtetések | 119 |
A teljesítmény mint motivációs tényező | 123 |
A teljesítmény általános jellemzése | 123 |
A kutatás | 125 |
Az eredmények ismertetése és értékelése | 127 |
Következtetések | 140 |
A motivációs helyzetek differenciált aspektusai | 143 |
Általános megjegyzések | 143 |
Az adatok bemutatása és értékelése | 144 |
Következtetések | 167 |
Befejezés. Végső konklúziók | 171 |