A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Positioning: The Battle For Your Mind

How to be seen and heard in the overcrowded marketplace/The Marketing Classic

Szerző
New York
Kiadó: Warner Books, Inc.
Kiadás helye: New York
Kiadás éve:
Kötés típusa: Ragasztott papírkötés
Oldalszám: 213 oldal
Sorozatcím: Warner Books Business
Kötetszám:
Nyelv: Angol  
Méret: 17 cm x 11 cm
ISBN: 0-446-34794-9
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg


POSITIONING
The concept that sparked a revolution in advertis-ing is the principle that can revolutionize your life. With it, you can beat the competition and win the battle for recognition in an overcrowded, media-blitzed marketplace. You can position anything: product, politician, country, company, career. This is the book that shows you:
• How to use Madison Avenue techniques to win the war for your prospect's mind
• How to find and use the competition's weakest link and build your strategy around it
• How to reposition a strong competitor and create a weak spot
• How to use your present position to its best advantage
• How and how not to choose a name for your product
• Why—and when—less is more
• How recent trends affect your positioning.
"One of the most important communication books I've ever read. I recommend it highly!" —Spencer Johnson, M.D., co-autnor of The One Minute Manager

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem