1.062.060

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

Advertising now. Online - DVD-vel

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Hong Kong-Köln-London-Los Angeles-Madrid-Tokió
Kiadó: Taschen
Kiadás helye: Hong Kong-Köln-London-Los Angeles-Madrid-Tokió
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött papírkötés
Oldalszám: 448 oldal
Sorozatcím:
Kötetszám:
Nyelv: Angol   Német   Francia  
Méret: 25 cm x 20 cm
ISBN: 978-3-8228-4956-9
Megjegyzés: DVD-melléklettel. További kapcsolódó személyek a könyvben. Színes és fekete-fehér fotókkal, illusztrációkkal.
Értesítőt kérek a kiadóról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

f> 1 ' ', ! í ! i Hl í. ¦ t ! . ' ' ! » j S i : j , - ! ! ¦ l AUS IN CYBERSPACE: THE BEST CAMPAIGNS ON THE WEB TODAY. This second installment in TASCHEN's advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication ín the world today. Divided into chapters by subject (from food and beverage to electronics, clothing, and more), this tome examines the most effective and important online ad campaigns by exploring the work of the globe's top award-winning agencies, including DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch, and 20:20 London. With each chapter containing an article from one of the agencies, you'll learn not only what the biggest campaigns are, but alsó what it takes to create them. From Nike to Coca Cola, FIFA, and the WWF, these are the ads that are defining the face of online advertising. LA PUB DANS LE CYBERESPACE: LES MEII.I.EURES CAMPAGNES INTERNET D'AUJOURD'HUI. Ce deuxiéme fascicule... Tovább

Fülszöveg

f> 1 ' ', ! í ! i Hl í. ¦ t ! . ' ' ! » j S i : j , - ! ! ¦ l AUS IN CYBERSPACE: THE BEST CAMPAIGNS ON THE WEB TODAY. This second installment in TASCHEN's advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication ín the world today. Divided into chapters by subject (from food and beverage to electronics, clothing, and more), this tome examines the most effective and important online ad campaigns by exploring the work of the globe's top award-winning agencies, including DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch, and 20:20 London. With each chapter containing an article from one of the agencies, you'll learn not only what the biggest campaigns are, but alsó what it takes to create them. From Nike to Coca Cola, FIFA, and the WWF, these are the ads that are defining the face of online advertising. LA PUB DANS LE CYBERESPACE: LES MEII.I.EURES CAMPAGNES INTERNET D'AUJOURD'HUI. Ce deuxiéme fascicule de la série de TASCHEN concernant la publicité complete Advertising Now! Print et précéde Advertising Now! Films afín de présenter un panorama complet de la communication commerciale dans le monde d'aujourd'hui. Divisé en chapitres par théme, (produits alimentaires, électronique, confection et autres), ce volume analyse les campagnes publicitaires en ligne les plus représentatives et examine le travail des agences mondiales les plus réputées, dont DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch et 20:20 London. Chaque chapitre inclut un article rédigé par une agence, vous y découvrirez les plus grandes campagnes ainsi que les coulisses de leur création. Nike, Coca-Cola, la FIFA et le WWF, voici les annonces qui composent le portrait de la publicité en ligne. . < , « I - ÍV- 5 í. '! WERBUNG \Vi CYBERSPACE: DIE BESTEN WEBKAMPAGNEN HEUTE. Dieser zweite Teil der TASCHEN-Reihe über Werbung schlieBt sich Advertising Now! Print und dem in Kürze erscheinenden Advertising Now! Films an, um eine umfassende Studie der kommerziellen Kommunikatíon in der heutigen Welt zu bieten. Die Kapitel sind nach Themen unterteilt (von Essen und Trinken über Elektrogeráte bis hin zu Kleidung und mehr). Das Buch untersucht die wirkungsvollsten und wichtigsten Onlíne-Werbekampagnen, indem es die Arbeiten der weltbesten, mit zahlreichen Preisen ausgezeichneten Agenturen wie DM9, Tribal DDB, OgilvyOne, LOWE Tesch oder 20:20 London beleuchtet. Jedem Kapitel steht ein Artikel der jeweiligen Agentur voran, so dass man nicht nur erfáhrt, welche die gröBten Kampagnen waren, sondern auch, wie sie entwickelt wurden, Von Nike über Coca Cola bis zu FIFA und WWF werden hier die Werbeformate prásentiert, die das Gesicht der Onlinewerbung bestimmen. Vissza

Tartalom


Vissza
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem