1.067.053

kiadvánnyal nyújtjuk Magyarország legnagyobb antikvár könyv-kínálatát

A kosaram
0
MÉG
5000 Ft
a(z) 5000Ft-os
szállítási
értékhatárig

CRM-kézikönyv

Ügyfélkapcsolat felsőfokon/Ügyfélkezelés felsőfokon

Szerző
Szerkesztő
Fordító
Budapest
Kiadó: HVG Kiadó Zrt.
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve:
Kötés típusa: Fűzött kemény papírkötés
Oldalszám: 469 oldal
Sorozatcím: HVG Könyvek
Kötetszám:
Nyelv: Magyar  
Méret: 24 cm x 17 cm
ISBN: 963-9686-29-8
Megjegyzés: Fekete-fehér ábrákat tartalmaz.
Értesítőt kérek a kiadóról
Értesítőt kérek a sorozatról

A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról
A beállítást mentettük,
naponta értesítjük a beérkező friss
kiadványokról

Fülszöveg

Hogyan hangolható össze a magas fokú ügyfélkapcsolati tevékenység a vállalati stratégiával? Hogyan teremtsünk értéket vevőink számára, és hogyan segíthetjük a vevőket, hogy a vállalat számára értéket hozzanak létre? Hogyan hangoljuk össze az értékesítési csatornákat, hogy konzisztens képét és szolgáltatást nyújthassunk ügyfeleinknek? Milyen informatikai megoldásokra van szükségünk a CRM-projekt megvalósításához? Végül pedig milyen eszközökkel számszerűsítsük a CRM teljesítményét és a befektetések megtérülését?
Ha Ön például mint vállalati szakember épp egy CRM-projekt megvalósításán fáradozik, e kérdések bármelyikével szembetalálhatja magát.
Adrian Payne könyvében arra vállalkozott, hogy a fenti kérdésekre átfogó választ adjon, integrálva a CRM különböző megközelítéseit a stratégia, az informatika, a szervezet és az adatbányászat szempontjait. A szerző konkrét eseteken keresztül mutatja be, hogy különböző vállalatok - Zürich Bank, British Telecom, Harley Davidson, Guinness-márkák... Tovább

Fülszöveg

Hogyan hangolható össze a magas fokú ügyfélkapcsolati tevékenység a vállalati stratégiával? Hogyan teremtsünk értéket vevőink számára, és hogyan segíthetjük a vevőket, hogy a vállalat számára értéket hozzanak létre? Hogyan hangoljuk össze az értékesítési csatornákat, hogy konzisztens képét és szolgáltatást nyújthassunk ügyfeleinknek? Milyen informatikai megoldásokra van szükségünk a CRM-projekt megvalósításához? Végül pedig milyen eszközökkel számszerűsítsük a CRM teljesítményét és a befektetések megtérülését?
Ha Ön például mint vállalati szakember épp egy CRM-projekt megvalósításán fáradozik, e kérdések bármelyikével szembetalálhatja magát.
Adrian Payne könyvében arra vállalkozott, hogy a fenti kérdésekre átfogó választ adjon, integrálva a CRM különböző megközelítéseit a stratégia, az informatika, a szervezet és az adatbányászat szempontjait. A szerző konkrét eseteken keresztül mutatja be, hogy különböző vállalatok - Zürich Bank, British Telecom, Harley Davidson, Guinness-márkák - milyen testre szabott CRM megoldásokat választottak cégük nyereségességének javítására.
A könyv érdekes olvasmány a vállalati marketing, az értékesítés, az ügyfélkapcsolat területén dolgozó szakembereknek és általában a középvezetőknek vagyis mindazoknak, akiknek tartalmas és gyakorlatias útikalauzra van szükségük, hogy eligazodjanak a CRM útvesztőiben. Vissza

Tartalom

Előszó13
Ügyfélkezelés felsőfokon - Ajánlás a magyar kiadáshoz17
A szerzőről18
Köszönetnyilvánítás19
Bevezetés21
A CRM stratégiai modellje24
A CRM eredete26
A kapcsolati marketing legfontosabb alapelvei29
A CRM elterjedése31
Kapcsolatokra épülő marketing31
Az ügyfelek mint vállalati eszközök32
Folyamatalapú szervezés32
Út az információ reaktív használatáról a proaktív használat felé33
Az informatika bevezetése az információ értékének maximalizálása érdekében34
Az értékcsere kiegyensúlyozása35
A személyre szabott marketing kifejlesztése36
A CRM szerepe37
A CRM különböző definíciói38
A CRM kontinuum - a CRM három perspektívája38
A CRM és a kapcsolódó terminológia használata41
A CRM definíciója42
A CRM típusai43
A CRM-piac mérete és jellege45
Ágazati növekedés a CRM-piacon belül45
A CRM és a szoftverszállítók46
Az öt legfontosabb, funciókon átívelő CRM-folyamat48
A CRM stratégiai modell szükségessége50
1. folyamat: A stratégiafejlesztési folyamat52
2. folyamat: Az értékteremtési folyamat52
3. folyamat: A többcsatornás értékesítés integrációs folyamata52
4. folyamat: Az információmenedzsment folyamata52
5. folyamat: A teljesítményértékelési folyamat52
A könyv szerkezete53
A CRM stratégiai modelljének kidolgozása53
A stratégiafejlesztési folyamat54
Az értékteremtési folyamat54
A többcsatornás értékesítés integrációjának folyamata55
Az információmenedzsment folyamata55
A teljesítményértékelési folyamat56
A CRM megvalósításának megszervezése57
Ellenőrző lista CRM-vezetők számára57
A stratégiafejlesztési folyamat59
Vállalati stratégia61
A vállalati stratégia szerepe61
Vállalati küldetés62
Az iparág és a versenytársak jellemzői67
A vállalati stratégia középpontba helyezése80
Ügyfélstratégia81
Az ügyfélstratégia szerepe81
Az ügyfelek kiválasztása és jellemzői: a piacszegmentáció szerepe82
Piacszegmentáció84
Szegmensgranularitás: a tömegmarketingtől a személyre szabott marketing felé89
Az ügyfélstratégia kialakítása95
A vállalati stratégia és az ügyfélstratégia összhangba hozása98
CRM stratégiafejlesztés99
Termékalapú értékesítés101
Menedzselt szolgáltatás és támogatás102
Ügyfélalapú marketing103
Individualizált CRM104
Elmozdulás a CRM irányába106
Összefoglalás108
Ellenőrző lista CRM-vezetők számára110
Az értékteremtési folyamat123
Az ügyfélnek nyújtott érték124
Az érték jellege - mit vesz az ügyfél125
Az értékajánlat146
Értékfelmérés153
Az ügyfél által létrehozott érték158
Ügyfél-nyereségesség159
Az ügyfél-akvizíció gazdaságtana163
Az ügyfélmegtartás gazdaságtana166
Akvizíciós és megtartási tevékenységek a gyakorlatban169
Az ügyfélmegtartás javításának modellje171
Ügyfélszegmensek életciklusértéke173
Az ügyféléletciklus-érték szerepének a meghatározása174
Az ügyfelek életciklusértékének számítása175
A nyereség növelésének lehetőségei177
Összefoglalás180
Ellenőrző lista CRM-vezetők számára181
A többcsatornás értékesítés integrálása193
Az értékesítési csatornatagok-sajátosságai és csatornaválasztási lehetőségei194
Elektronikus értékesítési csatornák kialakítása195
Az iparági csatornastruktúrák felülvizsgálata196
Az értékesítési csatorna tagjai196
Lehetséges értékesítési csatornák áttekintése197
A strukturális változás megértése - a közvetítők szerepe198
Piacszerkezeti térképek létrehozása202
Csatornalehetőségek és csatornaopciók204
Értékesítésicsatorna-típusok204
A mobilkereskedelem mint külön csatornatípus205
Integráció és a csatornatípusok210
Értékesítési csatorna-stratégiák216
Lehetséges értékesítési csatorna-stratégiák216
A többcsatornás értékesítési stratégia szerepe218
Az ügyfélkapcsolati életciklus megismerése219
A vevők tapasztalatainak megismerése221
A vevőtapasztalat és az érzelmen alapuló goodwill221
A vevői tapasztalatok értékelése222
Vevőtapasztalat az egyes értékesítési csatornákban223
Vevőtapasztalat az összes értékesítési csatornában224
A vevőtapasztalatok javítása - a technológia szerepe225
A "tökéletes" vevőtapasztalat226
A többcsatornás értékesítési stratégia kiépítése230
A többcsatornás értékesítési stratégia céljainak kidolgozása231
A legfontosabb ügyfélszegmensek szükségleteinek és preferenciáinak megismerése232
Az iparági struktúra és az értékesítésicsatorna-lehetőségek stratégiai szempontú áttekintése233
Csatornahasználati szokások változásának megismerése235
Az értékesítési csatornák jövedelmezőségének felülvizsgálata236
Integrált csatornamenedzsment-stratégia kidolgozása238
Az értékesítési csatorna-stratégia tervezése és az érdekeltek csoportja240
Összefoglalás241
Ellenőrző lista CRM-vezetőknek242
Az információmenedzsment folyamata252
Az információ, az informatika és az információkezelés szerepe254
Információ254
Informatika254
Információmenedzsment255
Az információmenedzsment folyamata256
A CRM műszaki korlátai258
Az adattár259
A CRM technológiai lehetőségeinek kiválasztása és kombinálása261
Elemzési eszközök272
Klasszikus adatbányászat274
Feladatspecifikus elemzési eszközök277
Informatikai rendszerek282
A hardver kiválasztása283
Front-office és back-office alkalmazások285
Front-office alkalmazások286
Back-office alkalmazások291
A kibontakozó technológiák által kínált lehetőségek292
Üzleti folyamatok kihelyezése, üzleti szolgáltatások és alkalmazásszolgáltatások292
CRM-megoldás kiválasztása295
Adatvédelem, titoktartás és magatartásii kódex297
A technológiabevezetés időzítése298
Összefoglalás299
Ellenőrző lista CRM-vezetőknek300
A teljesítményértékelési folyamat313
A szisztematikus megközelítés szükségessége314
A részvényesi eredmények legfontosabb befolyásoló tényezőinek megismerése316
Részvénytulajdonosi érték, vevőérték, munkavállalói érték és költségcsökkentés317
A részvénytulajdonosi érték, a munkavállalói érték, a vevőérték és a költségcsökkentés összekapcsolása324
Megfelelő értékelési módszerek, mutatók és teljesítménymutatók kialakítása325
Értékelési módszerek326
A QCi ügyfémenedzsment-értékelő eszköz (CMAT)326
Az Ügyfélműveleti Teljesítményközpont (COPC) minőségirányítási rendszere328
Mutatószámok330
Legfontosabb teljesítménymutatók (KPI)333
Többdimenziós teljesítménymérési rendszerkés láncmodellek335
A CRM-teljesítmény-ellenőrző rendszer kialakítása339
Stratégiai térképek és sikertérképek kidolgozása340
Mutatószámok és legfontosabb teljesítménymutatók (KPI) kialakítása a vállalat számára341
A CRM-befektetés-megtérülésének értékelése és kommunikálása344
A CRM által nyújtott teljesítmény és a vállalati teljesítmény viszonya344
A CRM-befektetés-megtérülésének mérése345
Összefoglalás346
Ellenőrző lista CRM-vezetőknek348
A CRM-megvalósítás szervezési feladatai359
CRM-tevékenységre való felkészültség értékelése361
A CRM-érettség mérése361
A vállalat CRM-érettségének felülvizsgálata366
A CRM sikerét gátló tényezők feltárása367
CRM-tevékenységre való felkészültség ellenőrzése369
Főbb CRM-prioritások meghatározása375
CRM-változásmenedzsment és -projektmenedzsment376
Változásmenedzsment377
A változásmenedzsment modellje378
A CRM-változásmenedzsment legfontosabb kérdései379
Projektmenedzsment387
A projektmenedzsment elemzési kerete388
A CRM-projektmenedzsment főbb kérdései392
A munkavállalók megnyerése405
A munkavállalók kiválasztása407
A munkavállalók fejlesztése409
Munkavállalók megnyerése és felhatalmazása410
CRM-képzés és -fejlesztés411
A CRM-program költségvetése414
Összefoglalás417
Ellenőrző lista CRM-vezetőknek418
Függelék431
Hivatkozások és jegyzetek441
CRM-olvasmánylista: részletes irodalomjegyzék452
Név- és tárgymutató461

Adrian Payne

Adrian Payne műveinek az Antikvarium.hu-n kapható vagy előjegyezhető listáját itt tekintheti meg: Adrian Payne könyvek, művek
Megvásárolható példányok

Nincs megvásárolható példány
A könyv összes megrendelhető példánya elfogyott. Ha kívánja, előjegyezheti a könyvet, és amint a könyv egy újabb példánya elérhető lesz, értesítjük.

Előjegyzem